Vanhat Aku Ankan vuosikerrat...

...saattaa olla arvokkaita, täälläpäin on kerääjiä jotka haalivat
niitä jopa lehti-ilmoitusten kautta. Huvikseni soitin yhdelle ja kysäisin
mitä hintaa hän on valmis maksamaan 80-luvun Akuankoista, ne ovat
siistiä kansioissa puoli vuosittain. Hän ilmoitti että maksaa 2 euroa
vuosikerta. Kaikenlaisia huijareita nykyisin on ostajina.

Lisätty: 30.12.2009 - 20:40

On se kumma kun niillä Aku Ankan ostajilla on varaa ilmoitella
sanomalehdissä, ilmoittelu sentään on aika kallista nykyään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.12.2009 - 18:33

Meillä on viimeiset kuusi vuotta siististi omissa kansioissaan eikä ole tarkoitus niitä myydä. Lukekoon poika niitä aikuisena vaikka mahdollisilleen lapsilleen. Niitä vanhempia Aku Ankkoja olen ostanut joskus kirpparilta, hinta muistaakseni 5€/puolen vuoden lehdet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2009 - 13:25

Et sitten myynyt?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 15:46

Kyllä mielummin pitää itse kansiot...kun on saanut sellaist aikaseksi...ihan pilkkahinta..
Tai sinun pitää kokeilla ilmoittaa...että myyt eniten maksavalle...mikähän olisi silloin hinta??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 18:10

Voi kun olisin tiennyt että ne on noin arvokkaita en olisi varastoa siivotessani heittänyt niitä paperinkeräykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 19:19

Älä usko moista koijaajaa, vanhat Akun vuosikerrat ovat arvokkaita. Yritti huiputtaa sinua, ja ottaa voitot itselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.12.2009 - 19:34

Kalliita ovat kirjoiksi sidotut Akujen vuosikerrat. Niitä ei kannata pois heittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 20:24

Mulla on vuosien 84-94 aku ankan taskukirjat enkä hävitä niitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 20:23

aika iso läjä on meillekkin kerääntynyt noita.
ei kannata myydä tuollaiseen pilkkahintaan.
arvo senkun nousee.