Tallinnan hyvät ja viihtyisät ruokaravintolat

Voitteko suositella jotain/joitain kivoja lounasravintoloita Tallinnassa? On tarkoitus käydä Kumussa ja myös jotain ruokaakin kaipaa reissulla. 10 v sitten, noin suunnilleen,olen siinä kaupungissa käynyt joten "opastusta" kaipaan.

Lisätty: 31.12.2009 - 08:50

Kiitos tiedoista, oltiin kahden vaiheilla yövytäänkö vai ei ja kallistutaan kyllä siihen että yövymme Radisson SAS-hotellissa. Tuo maaritin mainitsema on ainakin yksi sellainen josta olen lukenut lehdistä eli siitä sommelierista myös. Eiköhän näiden vinkkien avulla onnistuta.

Avainsanat: hyvät ruokapaikat tallinna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.12.2009 - 14:47

Minä pidän Balthazar ravintolasta , tyylikäs , hyvää ruokaa ja laadukas viinivalikoima, Viron paras sommelieeri on Urvo Ugandi ja on tämän ravintolan sommelieerina toiminut vuosia. Osoite on Raekoja plats 11, suosittelen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2009 - 13:26

Siinä niitä on Vana Tallin nimisessä kylässä Pippurisäkki, OldeHansa jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 19:01

se on hieman kauempana keskustasta , mut kuitenkin kävylymatkan pääs , jokin latino pihvipaikka , se on niin suosittu, et sin kannattaa kyl tilata pöytä , siellä on aina capareekin ja ne pihvit paistetaan siin grillä .. ihan mielettömän kokosia annoksia , mut jos vaiks kysyt hotellist , he vois sen paikan tietääkin .. itse , kun olen vaan seurannut laumaa, niin en paljoa ole sitä nimeä katsellut , mut 3x olen siellä käynyt , jonnekin sinne muistaakseni rautatie asemalle päin.. mut harmi kun nimi on nyt niin hakuses, jotenkin ihan huulil , mut ei vaan tuu mieleen.. laitan sen sinulle , jos se nyt putkahtais mieleen...