Päivää napsulaiset ja miten se on käyntiin lähtenyt? Kiristääkö pipo vai oletko tänään suvaitsevainen?

Lisätty: 30.12.2009 - 10:58

En käytä myöskään pipoa, mutta korvaläpät meinaavat olla joskus tiukalla...suvaitsevaisuus ja toisen ihmisen hyväksyminen sellaisena, kuin hän on askarruttaa aina silloin tällöin.

Avainsanat: kevyesti viikkoa keskellä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.12.2009 - 11:34

Aamusta piti kyllä vetästä pipo päähän ei kiristänny päätä...kun läksi liikenteeseen...ihan jalkapatikalla ja hyvällä mielellä.....lunta tuiskutti ja kova tuuli..hyvin pääsi kumminkin eteenpäin..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2009 - 10:16

Tänään, poikani syntymäpäivänä, olen suvaitsevainen :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 10:28

En käytä pipoa koskaan, ei siis kiristä. Päivä on ihan ok, ei sada edes lunta, mikä fantastinen yllätys!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 10:29

päivää sinullekin ja hyvää sellaista ..... kyllä olen oikein suvaitsevainen tänään , huomenna ja aina .... ainakin yritän... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 11:41

Kyllä tämäpäivä on alkanut ihan mukavasti,muistellessa anoppini eilisiä 90 vuotis syntymäpäivä juhlia,missä oli kokosuku koolla,anopilla on 10 lasta ja melkein kaikilla on lapsia,että väkeä piisasi,tunnelma oli lämmin etten sanoisi helteinen pienessä mökintuvassa,mutta mukavaa oli ja nauru raikui minä sain erityis kohtelua äitini pois menon johdosta ja paljon lämpöisiä halauksia,että välillä kyllä itkettikin.Tänään olen erittäin suvaisevainen ja sopeutuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 14:44

Ei kiristä pipo, eikä mikään muukaan.
Hyvä bisnespäivä on jo pulkassa.
Obaman pipo näyttää kiristävän. "Mission impossible"?
Terroristit pyrkivät saamaan Obamalle Bushin jr:n maineen. Hänkin oli aika tuore presidentti 9/11 aikaan.
Liemessä oli Clintonkin heti uransa alussa, mutta vähän toisenlaisessa sellaisessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.12.2009 - 15:54

Ei kiristä pipo ja päivä lähtenyt oikein mukavasti liikkeelle. Tai iltahan tässä jo alkaa tulemaan, mutta yhtä kaikki. Hyvin menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.12.2009 - 20:29

Päivä alkoi ja jatkui ihan leppoisissa ja suvaitsevissa merkeissä. Ilta onkin nyt sitten ihan toista.