Katsotko koskaan televisiota silmät kiinni?

Lisätty: 30.12.2009 - 14:52

Täytynee lisätä, että on eräs ohjelma, jota katsotaan silmät kiinni. Mikä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 30.12.2009 - 20:26

Eilen illalla katselin Kymppitonnia silmät kiinni.

Kysyjän kommentti

Kymppitonnihan se on ainoa ohjelma, jota katsotaan silmät kiinni.
Kukaan ei halua nähdä vastausta etukäteen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2009 - 02:31

Joskus menee silmät kiinni en näe mitää enkä kuule että ohi menee vaikka olis kakkulat päässä. Nykyisin oma kuorsauskaan ei haittaa ketään.

Lähteet:
Sitä sattuu joskus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 02:59

en ja miten voi katsoa silmät kiinni mmmm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 06:02

kyl niin pääsee ,ain silloin tällöin käymään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 06:48

Kyllä hyvin usein esim nykyjään nuo 50 km:n hiihtokiasat on niin pitkiä ettei jaksa hiihtää mukana. Minulla on patja lattalla ja siinä voi oikaista välillä selkää.
Eilenkin Oberissa hypättiin silmät kiinni, hyvä että heräs näkekemään Jannen toisen siivun!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 08:08

Joskus, mutta katson myös niin, että teevee on kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 08:59

monesti tulee läskit silmillä katsottua, varsinkin jos ei ole mikään mielenkiintoinen ohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 10:59

en katso televisiota silmät kiinni. Kuuntelen televisiota silmät kiinni kylläkin. ^.~
Joskus voi osoittautua paljon mielenkiintoisemmaksi kuvitella tapahtumat päässään kuin vain katsoa niitä zombina.

Ja musiikki kanavaa on melkein aina pakko katsoa silmät kiinni. Se lähettää niin mielenvikaista ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 11:18

No joo kyllä välillä niin sattuu käymään kun on oikein väsynyt tai katsoo vähän tylsää ohjelmaa telvisiosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 11:58

Joskus on käynyt näin,että laitan silmätkiinne,kun tuntuu et silmät on väsyneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 12:08

Joskus silmät kiinni ja televisio auki ja myös toisinkin päin, että televisio kiinni ja silmät auki. Kumpaakin tapahtuu. Usein myös molemmat kiinni tai molemmat auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 12:39

Kyllä joskus on niin pitkästyttäviä ohjelmia että kun katsoo
niin nukahtaa, eikös silloin ole silmät kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.12.2009 - 15:51

Jos jotain meinaa nähdä, niin auki silmät on pidettävä. En katso silmät kiinni. Jos meinaavat mennä kiinni, niin menen nukkumaan silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 18:46

Josku silmät saattaa lupsahtaa kiinni kesken katsomisen ja hetken päästä päässä onkin jo ihan omat ohjelmat....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 19:18

eihän se ole katsomista vaan nukkumista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 19:23

Kyllä jos vahingossa nukahdan sohvalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 12:27

On oikeastaan ihan turha alkaa katsomaan yhtään elokuvaa puolen yön jälkeen, silloin käy aina noin. Uutiset voi kyllä kuunnella - vaikka radion kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 21:50

Voi kuinka ihana kysymys:
Katson useinmiten telkkaria silmät kiinni - mööpeli on makuuhuoneessa ja auki kun menen nukkumaan. Joku ohjelma alkaa - on menossa- ja mööpeli menee automaattisesti pois päältä klo: 23.58 Eikä aamulla "hajuakaan" mitä sieltä on tullut - näin joskus meilä:)