Joko olet "hulluna" ravannut alennusmyynneissä ?

Avainsanat: ale

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.12.2009 - 21:14

Ei siellä hulinassa tule kuin huonolle tuulelle.Maksan mieluummin vähän enemmän kun saa ihan rauhassa ostoksia tehdä.

Kysyjän kommentti

Alennusmyynnit ei ole miunkaan juttu. Teen ostokset muuna aikana =)
Hyvää alkanutta vuotta 2010 !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.12.2009 - 21:08

En ole käynnyt alennusmyyneisssä..kun ei ole mitään mielessä..että tarvis jotakin...
Sitte jos menee ostaa kumminkin jotakin..mitä ei todella tarvi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.12.2009 - 21:44

En ole käynyt vielä. Ehkä menen sitten, kun suurin ryysis on ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 22:01

Onnistunut välttämään,toisin sanoen en ole käynyt lähelläkään enkä aio mennä,koska en tartte mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 22:23

Ei tällä seudulla ole mitään alennusmyyntiä. Ainut paikka
on noin 45 km päässä meiteen pääkaupungissa, ei oikein
kannata menee jo bensoissa alennukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 23:04

En ole.Huomenna täytyy jotain hankintoja tehdä ei ALE:n takia vaan tarpeeseen. Toivottavasti sekaan mahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 23:07

mittee ihmet , et mä olen kyl nyt tämän napsun MUSTA LAMMAS... ain kovin ottamaan juhla juomaa juhla päivinä ja nytkin ekana juossut nuo alet .. ;( yleensäkkin teen ne paheet , joit tääl ei kukaan koskaan tee .. APUWA ! .. nyt otan lasin valkkarii piha töiden ratoksi ja sit unosille .. öitä... !

Lisätty: 30.12.2009 - 00:09

niin et ne alet tuli jo sunnuntain sekattua ja niit tuotteitkin ostettua .....hattua, sormikkait , pakkiksia , liinavaateitta ja niin jotain muutakin , kun halvalla sai...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 01:24

Ravasin Atlanticon ja Palmasin suurimmat ostoskeskukset läpi (perässä hiihtäen) ja ostin shortsit pienen pienestä putiikista, mistä olen ennenkin aina jotain löytänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 02:31

Ostin maanantain ruoat alennustarrojen perusteella, mutta muuta en ole. Ei ole pienintäkään järkeä kuluttaa vain siksi, että jokin on tarjouksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 06:59

En ole niin hulluksi vielä tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 08:55

En ole, en tarvitse mitään krääsää. En kaipaa mustelmia enkä agressiivisten naishmisten tönimisiä!

Lisätty: 30.12.2009 - 12:55

Vilnassa tein jonkin verran ostoksia eli pellavaliinoja ja pellavatabletteja. Eivät olleet Alessa mutta kohtuuhintaisia kylläkin, sellaista laatua ja kuoseja ei Suomesta saa. Siinä on meikäläisen tämänhetken ostokset. Laatua kannatan enemmän kuin halpuutta ja sen verran näin kaupungin isossa tavaratalossa esilläolevia rättejä että ei kiitos, käyttämättä ne jäisivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 18:37

En nyt sentään hulluna mutta alennusmyynneissä kävin ja ostin vain ne tavarat, jotka olin suunnitellutkin ostavani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 19:22

en yhtään

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.12.2009 - 20:21

Onneksi tuolla kukkarossa oleva Matti hieman jarruttelee sitä juoksemista. Mieluummin siitä tulee hulluksi kun sinne ei pääse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 12:22

Ei kuulu harrastuksiini ja sitä paitsi en löydä niistä mitään sellaista jota todella tarvitsisin. Turha ostaa monoja -90% hintaan kun ei niillä mitään tee.