HP Image Zone?

Käytössäni on kuvankäsittelyohjelma, HP Image Zone, joka ei nyt enää suostu aukeamaan vaan heittää vain viestin ohjelman päälle, jossa lukee "ulosmenevää kutsua ei voida suorittaa, koska sovellus lähetti synkronisen syöttökutsun". Onko yhtään tietokonegurua, jolle tämä sanoisi jotain?

Lisätty: 01.01.2010 - 21:14

Kiitos andek neuvoistasi. Tähän vikaan eivät kyllä auttaneet. Otan siis lusikan nätisti käteen ja poistan ohjelman ja lataan sen uudestaan. Eiköhän se siitä vuorokauden aikana...

Avainsanat: hp image zone kuvankäsittely

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2009 - 08:44

Voipi sanoa mitä vaan. Yleensä tulee tapauksessa, jossa webbisivu sammutetaan yläkulman ruksista ja webbisivulla oleva agentti (esim animoitu teksti) yrittää sammua samaan aikaan kuin itse sivu.
HP Image Zonen tapauksessa voi olla kyse siitä, että ohjelma oikeasti käynnistyy prosessina "taustalle", kun kone (windows) käynnistetään. Tästä on hyötynä se, että kun joku laite, esim. HP:n kamera liitetään koneeseen, niin ohjelma osaa "avata itsensä automaattisesti". Nyt käyttäjän käynnistys ja autostartin prosessit aiheuttavat tietoliikennetörmäyksen.
Jos siis tuo virheilmo tulee, ohjelman autostartti kannattaa poistaa käynnistys-valikosta:
Paina "Käynnistä" (näytön vas. alakulma) ja valitse: Suorita...
Kirjoita: msconfig ja paina OK.
Valitse välilehti: Käynnistys
Poista ruksi HP Imagen edestä ja hyväksy painamalla OK.
Käynnistä kone uudelleen.

Kysyjän kommentti

Kiitti tosi paljon, jouduin kuitenkin tekemään neuvosi mukaan senkin jälkeen kun olin asentanut ohjelman uudestaan ja se auttoi!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.12.2009 - 21:10

HP on nimensä veroinen kuvankäsittely ohjelma. Minulla on samanmerkkinen scanneri jolla voi scannata myös negatiivit. Toimi vuoden (takuuajan) nyt on tavallinen tasoscanneri joka toimii windows scannausohjelmalla ja toiminut jo yli vuoden sillä tavalla.

Ymmärrän että täytyisi saada koneesta hävitettyä kaikki HP kuva ohjelmat ja asentaa se uudelleen. Ei onnistunut keralla niin hoksasin että saa sen scannerin käyntiin muutenkin niin olkoon mäessä HP-kuvankäsittelyohjelmat.
Käytän muita ja fiksumia ohjelmia siihen tarkoitukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 21:58

Hanki itsellesi Adobe Photoshop ohjelmia ne ovat kaikki
hyviä veikkaan että sinulle riittäisi jo 7.0 ohjelma tai siitä edespäin
taitoasi varten, nämä ovat ammattiohjelmia jotka kyllä maksavat aika
paljon jos saat kopioida joltain, netistä kyllä saa joitakin samantyylisiä
ihan ilmaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 01:40

Ei sano minulle mitään tuo tieto.
Itselläni on Picasa 3 . Sen saa ilmaiseksi ja suomenkielisenä. Sen hyvyydestä en osaa sanoa, sillä olen aivan liian laiska käsittelemään kuvia. Eräs ammattikuvaaja oli kuitenkin pitänyt kurssin jolle ystäväni osallistui ja siellä käytettiin Picasaa.