Joko kaikki joulusuklaat on mässytetty?

Itsehillintää on vaatinut että on vielä 2 suklaalaatikkoa avaamatta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.12.2009 - 22:05

Mulla ei varsin joulusuklaata,mutta varastossa on yks 3-levyn laatikko,ihanaaaaa tummaaaa suklaata
(ranskalaista Cote D´or tummaa ja orangen maulla)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.12.2009 - 20:26

En oo syöny yhtään suklaata enkä muutakaan karkkia !!
Karkkilakon aloitin lokakuussa ja ajattelin, että jouluna sit seuraavankerran. Eipä tehnyt mieli, joten en ottanut sitä ensimmäistäkään. Miehellä urakkana tyhjentää 4 rasiaa =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 21:00

Suklaatia riittää vrmaan vappuun kun en niin hirveästi sen perään ole ja pala tai kaksi päivässä voi mennä.Suolakurkut ei kyllä kauan säily kun olen enemmän suolaisen perään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.12.2009 - 21:24

En yhtään suklaata ole mässyttänyt, enkä mässytä. En tykkää oikein makeasta. Jos taloussuklaata olisi, sitä voisin joskus syödäkin. On niin väkevää, että maistuu minullekin makean inhoajalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 21:44

Ei todellakaan..kuka tulis meille mässäämään..kaikki niin kylläisiä..ei kelpaa suklaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 23:07

Kaikki on mässäilty kun ei tullut suklaata vaan mitä toiset tarjosi söin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 23:22

No mitä halusin, varmaan yli 90% saaduista suklaista annoin eteenpäin. En tarvitse mitään rasiavuorta kun en sitä muutenkaan edes joka kuukausi syö. Mieluummin muiden mahassa kuin kuivamassa pilalle ylähyllyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 23:34

abuwaa .. ihan liikaa sitäkin kaiken muun paheen lisäx... nyyt mää kyl oikkeast kuolen , jos en ala sanomaan herkuil STOP ... :( snif.. !)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 01:44

Yhden keittiökaapin oven saa avata varovasti, ettei hautaannu karkkivuoreen.
Tuli ostettua matkalta jotain pientä. Kyllä ne sieltä joku syö ennenkuin vanhenevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 08:17

No mässäilty on konvehteja, budabestia,wiener nougaata ja liikaa on vielä jäljellä. Vaakakin on innostunut näyttämään suurempia lukuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 08:21

Vielä on yksi iso joulusuklaalevy, nam, syömättä...tai aloitin jo vähäsen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 09:00

Ei toki, matkoilta ostettuja näkyy olevan varastossa vielä aika paljon. Itse en voi syödä suklaata kuin harvoja laatuja joten linja on selkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 18:41

Suklaata on vielä kolme isoa rasiallista tuolla kaapissa. Kuka tulisi ne hakemaan ettei mun tarvii niitä kaikkia syödä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.12.2009 - 20:18

Kyllä on perheen pienempien avustuksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2010 - 10:56

jo aatonaattona