Mitäs tästä opimme. Tarkkasilmäiset napsulaiset...

...tuntevat toisensa jo kirjoitustyyliltään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.12.2009 - 08:27

Jotkut kyllä tunnistaa, mutta useimpia ei. murteet on kivoja ja niiden perusteella voi tunnistaa jonkun.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.12.2009 - 19:17

Kerran kysyin anonyyminä, eikä kukaan tunnistanut. Siitä on tosin aikaa vuoden verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.12.2009 - 19:30

Itse en ainakaan olen niin tarkkasilmäinen että tunnistaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 19:48

niin tai näin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 20:01

En tunista,kuka on kuka anonyymeistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 20:37

Ei ole Herkule Poirotin vikaa miussakaan. En tunnista =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 23:38

no en ainakaan tunne .. enkä silloinkaan , kun kirjoitetaan nimimerkilläkään .. ain aihe uus ja vaustaukset sen mukaist , jot en osaa ketää mihinkän juttuun liittää , jos ois vaix mil nimel tai ilman sitäkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 02:08

No tuolla uudemmissa kysytään peltitöistä ja materiaaleista nimimerkillä ja seuraavassa kysymyksessä anonyyminä, että kuinka paksua peltiä voi peltisaksilla leikata. Sama aihealue nicillä ja ilman. Mitä siitä voisi päätellä? Oletan, että kysyjä ei ole sama, vaan sai innostuksen peltitöihin edellisestä kysymyksestä.
Sitä kuka anonyymi oli, en kyllä ala arvailemaan. Jos vastauksia tulee paljon, niin siitä voisi päätellä jotain kenen vastausta siellä ei ole.
Muutamilla kyllä on oma tyylinsä, murre tai joku muu josta voisi tunnistaa.
Pitäisi laittaa pahvi tuon vasemman laidan päälle kun lukee ja arvailla kenen tekstistä on kysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 11:19

jotkut on helpompi tunnistaa kuin toiset.
joillakin on selvempi kirjoitus kaava ja sen oppii kun on tarpeeksi sitä nähnyt.
itse en ole tainnut kuin vain yhden kerran tunnistaan kun en ole täällä niin säännällisesti oleillut.