terve kaikille en osaa tätä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.12.2009 - 17:03

Terve terve,kysy vaan rohkeasti,melkein mitä päähäsi pälkähtää,painat -kysy-kohtaa ja napsuttelet ohjeiden mukaan;siitä vaan nii sormet tottuu...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.12.2009 - 16:45

Siis mitä et osaa? Kysyä jotain kysymystä? Oi, oi.. kylläpä on huonosti asasi. Stemppiä parempaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.12.2009 - 16:45

Siis mitä et osaa. Olet kohdassa jossa kysytään jotain. Alahan opettelemaan. Kyllä se siitä lähtee onnistumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 16:55

Et osaa kysyä vai? Mietipä mitä haluat tietää ja sitten vaan kyssäriä naputtelemaan. Vastauksia tulee enemmän kuin uskotkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 18:20

Kirjoita otsikkoosi lisää mistä haluat tietoa, emme väheksy
sinua. Tai laita uusi kysymys, siitä sitä sitten oppii napsuilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.12.2009 - 18:23

Kysyä vai? Keksi omia kysymyksiä jotka mieltäsi askarruttaa, älä käy matkimaan toisten aiemmin tekemiä. Vastaa kyssäreihin oman mielipiteesi tai tietämyksesi mukaan. Mutta jos et osaa jotain muuta, en minäkään osaa vastata kun en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 19:07

Kysyt mitä mieleen juolahtaa..mitä haluat tietää..me sitten vastaamme...
Ja itse vastaat kysymyksiin minne haluat....kyllä siintä alkaa sujumaan.
Ensin aina vähän alkukankeutta...rohkeati vaan porukoihin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 19:28

Osaat sinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 19:42

kyllä täällä opit olemaan yksi meistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 20:14

Kysy mitä mieleen juolahtaa,kyllä sinulle vastataan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 22:49

Isomyy on muuten kauppakeskus näillä nurkilla...
www.isomyy.fi/
Joten tervetuloa tännepäin opettelemaan, mikä nyt sitten onkin hukassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 10:09

Kyllä sä vielä opit!! :-)