Miksi kirjoittelet vastauksia Napsu – kysymyksiin? kolme tärkeintä syytä ?

Aina välillä on hyvä pysähtyä miettimään mitä tekee ja miksi. Omat motiivini tällä hetkellä ovat:

1. hyvä kysymys, tiedän valmiiksi vastauksen
2. mielenkiintoinen kysymys (viitsin ottaa selvää vaikken valmiiksi tiedäkään)
3. minulla on mielipide / näkemys asiasta (silloin kun sitä kysytään)

Muita syitä jotka ovat joskus pistäneet vastaamaan

- pisteiden keruu (keväällä)
- aikaisemmat vastaukset selvästi vääriä (mielestäni)
- lisä/täydentävää tietoa aikaisempiin vastauksiin
- kysymys on jäämässä ilman kunnon vastausta
- ajan kuluksi (vähän kuin ristisanoja ratkoisi)
mm.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2008 - 16:26

No, nythän kysymyksellä heitit! Enpä ole tullut sillain oikeesti ajateltua, et miksi vastailen kysymyksiin ja miksi esim. vastaan nyt juuri tähän kysymykseen....
laitanpa tässä nyt ne kolme 'vaadittua' tärkeintä syytä, vaikka itse jo melkehin heitit ne tossa yllä, nämä eivät mitenkään tärkeysjärjestyksessä:
- voin auttaa mahdollisella tiedollani jotain/joitain ja ehkäpä vielä nopeasti
- ja välillä tuntuu ettei tosiaankaan kysymykseen tule ns. kunnon vastausta, jota ehkä kysyjä tosissaan kaipaa, niin sittenpä sitä etsimään kissojen ja koirien kanssa (tosin koirille allerginen..heh)
- ja kun antaa niin sitten ehkä saakin = kun joku mahd. saanut vastauksestani apua, niin haluaa auttaa myös minua.

ja aivan totta käy myös ristisanan vastikkeena. On myös mukava tutustua tätä kautta ihmisten luonteisiin, skaala on laaja, niin kuin me kaikki olemme omanlaisiamme ja erilaisia, joka hyvä asia, en välttämättä haluaisikaan tavata samanlaista täällä Napsussa kuin itse olen, mutta samansieluisuus paistaa kyllä läpi aika useiden kysyjien/ vastaajien teksteistä ja se on tämän Napsun suola mielestäni, etteipä jopa sokeri.... (no nyt Tolstoi jää jo toiseksi tämän romskun pituudessa, joten lopettelen)

Lisätty: 05.08.2008 - 18:04

Samoin kuin Valperi vastasi (terhin kysymys pisteiden keruu, katso yst.alla) silloin kun tämän Napsun alotin kesälomallani, niin silloin pisteiden keruu oli päällimmäisenä, kunnes tajusin et täähän on ihan mukavata porukkaa, ja mitäpä mä niillä pisteillä loppujen lopuksi teen, pistäsin pussiin ja pakkaseen??

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2008 - 16:35

Minä ainakin siksi, että näin saan itsekin tiedon asiasta ja vastauksen etsiminen (ellen jo sitä tiedä) on mielenkiintoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2008 - 18:00

olenko minä ainut jolla on myös yhtenä syynä, pisteiden saanti kans. vai olenko ainut rehellinen. : )

Lisätty: 05.08.2008 - 19:04

... siis ainut rehellinen joka kehtaa myöntää pisteiden keruun. : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2008 - 20:44

mielenkiintoisia kysymyksiä,
itselle kertyy nippelitietoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2008 - 09:58

ajankulua, ajankulua ja ajankulua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2008 - 09:22

Olen kiinnostunut,se tuo hetken tauon ja oppii paljon uusia asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
uma
Vastattu: 10.08.2008 - 22:08

En keksi sillähetkellä parempaakaan tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2008 - 22:28

1.Jos tiedän (uskon tietäväni) vastauksen
2.Jos vastauksissa on vääriä tai puutteellisia vastauksia
3.Ihan vaan ajan kulukseni ja pisteitä kerätäkseni

Lisätty: 19.08.2008 - 22:29

Toki tietenkin kysymyksen pitää herättää mielenkiinto ensin