Saitko kirjoja joululahjaksi,jos niin mitä kirjoja?

Minä en saanut,mutta luen kirjaston kirjoja.

Avainsanat: kirjoja lahjaksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.12.2009 - 11:59

Kyllä sain, tyttäreltä pari Huutomerkkiä (kerään sarjaa) ja sisarelta Markus Nummen 'Kiinalaisen lpuutarhan'. Fantastinen romaani, jossa yksi päähenkilöistä on marsalkka Mannerheim.

Kysyjän kommentti

Mieluinen kirja on hyvä lahja,luen itsekkin aikapaljon.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.12.2009 - 12:56

nyt en saanut mitään kirjaa , mutta pitääpi mennä kirja-aleihin ja ostaa parit sellaiset , ne eivät kyl ole romaaneja vaan yksi on keittokirja taas , ja toinen on sellainen retro sisustuskirja , jossa myöskin on niiden entisten aikojen tuotteiden nyk.arvio hintoja , mut voi olla , et eivät ole vielä alennusmyynnis, kun vast syksyllä ovat ilmestyneet .. mut pitää sekin asia sit katsastaa samalla kierroksella ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 13:37

Ei tullut kirjaa tänä jouluna ja oma syy kun kielsin lahjojen ostamisen. Kirjoja löytyy entuudestaan kotikirjastosa ja myös erinäisiä kappaleita joita en ole vielä ehtinyt lukemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 13:39

Sama täällä kirjoja ennestään..niin paljon,että ei kannata toivoa uusia..kun voi käydä kirjastosta lainaamassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 14:31

Kaari Utrion Vaitelias Perillinen. Toivon joka joulu Utrion uusinta ja hyvin on toive toteutunut joka vuosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 14:51

Sain Christian Jaqcin kirjan Tutankhamonin salaisuus. Itseltäni :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 15:56

En saanut kirjaa joululahjaksi (yhteinen sopimus, aikuisille ei lahjoja), mutta tyttärelle annoin lahjaksi Rajaa Alsanea: "RIADIN TYTÖT". Ehkä kerkiän itsekin lukaisemaan, ennekuin tytär palaa italiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 20:09

Heli Laaksosen Pursu on ihan kiva,jonka sain lahjaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 20:42

Miekin sain Laaksosen Pursun lahjaksi työkaveriltani.
Olen lukenut vain pieniä pätkiä sieltä täältä. Lukemista vaikeuttaa murre, varsinkin kun se ei ole tätä mitä itse osaan =)) mutta ihan mielenkiintoinen kirja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 22:38

Lastenkirjoja tuli aika monta.
Osa tietysti ihan lapselle, mutta osa on sellaisia joita pitää lukea yhdessä.
Kuvallinen raamattu on sellainen jonka voi lukea vasta muutaman vuoden päästä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 11:52

Minun lukemisiani oli vakoiltu ja sen seurauksena sain lahjaksi nappiin osuvan kirjalahjan.

Paulo coelho:n
Elämä
Kauneimmat mietelauseet.

Luin kirjan yhdessä yössä. Jotain kolmeen asti.
"Älä yritä esittää urhoollista silloin kun pelkää terveen järjen käyttö riittää"