Ostin"piikkimaton".Onko kokemuksia siitä?

Avainsanat: hyötyä vai humpuukia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.12.2009 - 11:26

Jaa, että fakiiriksi rupeat. Ei ole kokemusta, kerrohan meille sitten kokemuksiasi. Paljon sitä ainakin mainostettiin joulun alla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.12.2009 - 11:44

Piikkimatto on nyt jokin ihan uusi villitys, on kuulemam ollut joulun hittituote. Ei oikein kiinnosta, ei ole koemuksia eikä myöskään tule. Humpuukiksi luokittelen tuonkin mutta lihottaa hetkellisesti sekä valmistajan että myyjien kukkaroita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 11:50

Tekisi mieli ostaa sellainen,se ei ole humpuukkia,tulet sen itse huomaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 12:36

Ostin sellaisen jo syksyllä. Säilytän sitä petarin alla ja iltaisin nostan paljaan selän alle ja rentoudun siinä 10-20 minsaa. Kivasti alkaa veri kiertämään. Toisinaan laitan lattialle ja seisoskelen paljain jaloin piikkien päällä. Pistelee aluksi, mutta siihen tottuu. Ihanan virkeä ja lämmin olo käytön jälkeen. Suosittelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 13:01

ei ole minul moista vehjettä, mut tytär sai sellaisen ja sanoo et kaameaa kidutusta , liekö sit ollut tarpeeks siin makoilemas , mut kuuntelen nyt mitä kertovat ja joskos sit sellaaisenkin tän hankin...aika herkkä olen noil mainoksil ja kaiken maailman venpaimil ..niit on tääläkin jos jonkin moisii ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 14:36

Joululahjaksi sellainen saatiin ja kyllähän siinä olen hiukan makoillut, kai ainakin veri alkaa paremmin kiertämään. En ole itsekidutuksen kannattaja ja niinpä olen kokeillut sitä paita päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.12.2009 - 18:01

Ei ole kokemusta, mutta ei sitä varmaan turhaan ole valmistettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 19:13

Ei ole kokemusta..eikä meidän porukoista kukaan saanut joululahjaksi...vaikka oli tämän joulun hitti..ainakin meilläpäin...jatkuva mainostaminen..
Niin paljon turhia vehkeitä on tullut hankittua..alkuinnostus kiinostaa...senjälkeen jää käyttämättä..