Aloitan just lukemaan R.Vareksen "lännen mies".Oletko lukenut ja jos niin mitä pidit?

Lisätty: 29.12.2009 - 12:31

Hei Ahmat12! Tuli pieni ajatusvirhe...Tottakai se on Reijo Mäki kirjoittaja!Osa henkilöistä on muuten faktaa ja elävät Turussa.Olen Vanhassa apteekissa istuskellut ja muutaman kerran tavannut siellä Vareksen...ei kun Mäjen Reiskan.....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.12.2009 - 11:55

En ole lukenut yhtään Vares-kirjaa, kiinnostaisi kyllä joskus lukea edes yksi. Mutta onko sen kirjailijan nimi Vares, eikö se ole Mäki ja kirjoissa esiintyy henkilö nimeltä Vares? Jos nyt samasta asiasta puhutaan?
Kirjailija on Reijo Mäki.

Lisätty: 29.12.2009 - 15:11

Henkilönä Reijo Mäki vaikuttaa aika sympaattiselta, kirjamessuilla olen häntä nähnyt esiintymässä.

Lisätty: 30.12.2009 - 09:09

Mietin voikohan noita Mäen kirjoja lukea ihan minkä tahansa, eli eivät ole jatkumoja? vanhimpia ei tietenkään ole edes myynnissä, kirjastoissa tietysti on. Kiinnostaisi lukea joku edes.

Kysyjän kommentti

Kyllä kannattaa lukea.Eivät ole"jatkumoja"vaikka samoja henkilöitä esiintyykin.Olen turussa paljon pyrinyt ja jännältä tuntuu kun kirjoissa esiintyy ihmisiä ja paikkoja jotka on oikeasti olemassa.Ihmiset vähän eri nimillä mutta esim.pubit on olemassa ja"Vares"&kumppanit käy "vanhassa apteekissa"joka on kotoisa olutpaikka.Kirjoissa on hyvä huumori ja "äijäilyä".Kannattaa poiketa kirjastoon! T.Tero

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.12.2009 - 13:04

no hyvä ku korjasit .. aatelin kans mäen reijoa .. pitää joskus lukaista ...nyt en paljoa ole lukenut , kun tv,tä vielä katson , mut lukea kutimia en osaa yhtä aikaa tehdä ja olen niin koukussa noihin kutimiin , et ei malta niit kädest laskea , et ehtis lukea jonkun kirjasen .. no vois tietty aatella niit äänikirjoja , silloin vois myös samalla tehdä muutakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 13:18

valitettavasti lännenmies tuli kirjaan vain kuolemaan,kyllä vares ajankuluksi käy aurinkoa ottaessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 15:45

Minä olen lukenut kaiki tähän mennessä ilmestyneet Reijo Mäen kirjat ja pitänyt kaikista, myös lännen miehestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 19:36

Reijo Mäet ovat luettavia.