Tuliko jouluna ylensyötyä ja juhlittua?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.12.2009 - 15:48

Jouluna ei onneksi tullut ylensyötyä eikä juhlittua "ilolienten" voimalla. Minun jouluni sujui etupäässä sukuloidessa, lumitöitä tehdessä ja laiskoitellessa. Vietin juuri niin mukavan joulun kuin halusinkin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.12.2009 - 10:51

En syönyt ylen ja muutenkin oli oikein rauhallinen joulunaika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 11:04

En harrasta ylensyöntiä. Joulu ei ole juhlinnan aikaa, siitä pitää kyllä huolen matti ja mervi, myös minun puolestani. Kai juhlinnalla sitä menoa tarkoitat?
Joulu on meillä yhteisen ajanvieton aikaa ja siihen kuuluu tietysti hyvä ruoka olennaisena osana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 11:11

Ei tullut tehtyä kumpaakaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 11:22

Ei kumpaakaan, tosin suklaata tuli popsituksi liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.12.2009 - 11:44

Perunaa ja jauhelihakastiketta sekä vettä, mutta ei niitäkään ylettömästi. Ihan normimäärät minkä tarvitsee ollakseen kylläinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 11:53

Samanlaisesti vietimme joulun kuten edellä.Aattona saunoimme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 12:06

Ei ylensyötyä tullut, mutta koko ajan kuitenkin jääkaapin ovi kävi, joulunahan saa yölläkin syödä, hih...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 13:18

kyllä tuli .. vaix ottais kui vähän niit loorii ja lihaa niin ain tulee ähky .. ens vuon laitan aatox vain kaloja .. joulupäiväx loorat ja lihat .. sit vaan tapanin kaik sihen pöytään rääpiäisix ...koska ja kun en osaa itseäni hillitä tuon ruan suhteen muuten kyllä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 13:41

Ei tullut ylensyötyä....kun söin paljon kalaa..suklaata kyllä tuli syötyä muutama konvehti.liikaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 14:33

Ei kumpaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 15:00

Kaikkea tasapuolisesti,välipäivinä lusikalliset peruna-ja lanttulooraa ja pala kinkkua eli ei mennyt ylensyönnin puolelle.Ulkoiltua ja leffassakäytyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 16:39

Rauhallinen Joulu. Saunan jäkeen ruokailu ja kerrankin maltoin syödä kohtuullisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.12.2009 - 17:53

Kohtuullisesti kaikkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 19:37

Syötyä tuli, mutta juhlat jääköön uudelle vuodelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 19:38

Ei ylensyöntiä, mutta varmaan paljon kaloreita tuli nam nam....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 22:28

Ei normaalia enempää mutta hieman erilaista ruokaa toki kuin arkena.
Puffetpöydissä joskus tulee sitä ylensyöntiä mutta ei oikeastaan kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 02:16

Eipä tullut. Ihan hyvät fiilikset