onko kehä-3 helsingin yritys erottaa helsinki muusta suomesta ja muodostaa itsestään oma itsenäinen valtionsa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.12.2009 - 12:31

Tämä on taas anonyymin houreita,kehä 3 on tosiaan vain kehätie.Tarvitsemme kaikki toisiamme,joka maan kolkka omalla tavallaan.Pääkaupunkiin on keskittynyt paljon ihmisiä,elämää ja teollisuutta,niinkuin jokapuolella muuallakin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.12.2009 - 03:26

Tuolle Helsingille kävisi samoin kuin muinaselle roomalle ilman muuta Suomea. Se tukehtuisi omiin myrkkyihinsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 08:58

Kehä 3 on vain liikenenväylä. En ymmärrä mihin aloitus tähtää ylipäätään mutta Helsinki on "valitettavasti" maan ainoa isompi asukakeskittymä, moni ulkomailla ei edes tiedä Suomesta muuta paikkaa kuin Helsingin. Muu Suomi päinvastoni tarvitsee Helsinkiä, mehän maksamme teidän menojanne valtaisilla summilla.

Lisätty: 29.12.2009 - 13:34

Jaa... kysymys olikin Anonyymin, kuka nimmari sitten oikeasti lienee...outouksiakin voisi kirjoitella ihan omalla nimimerkillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 09:35

ei kait ne ny helssinki ol erottamas muust suomest ... en vois usko moist väitet ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 13:08

Olen asunut kehä kolmosen sisäpuolella ja harmittaa kun muutin "rahaiseen Raisioon".Täällä pikkukaupungissa niitä siltoja riitti mutta päättäjät ymmärsi ne purkaa jotta porukka ei aja kehää ja osaa keskustaan tulla.Mutta suurhelsingin alueella kehätiet on kai välttämättömyys ja mitä siitä liikenteestä tulisi ilman niitä?Tuo kysymys oli outo,ellei sitten ihan feikki...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 17:11

Joskus tuntuu, että kaikki mahdollinen on keskittynyt kehäkolmosen sisäpuolelle ikäänkuin muualla maassa ei elämää olisikaan. Mutta toki pääkaupunkiseutu on aina pääkaupunkiseutu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 12:08

Olisi kannattanut olla katsomassa kesäteatterin esitystä nimeltä "Huojuva talous"
sen mukaan ne aikovat jakaa suomen Helsinkiin ja Muihin.

samulimoilanen.blogspot.com/...chive.html