Oletteko maksaneet toripaikka maksun ?

Isäni kuoltua olin 4v Olin 17v kun äitini kuoli Äitini Minulle jättämä kauppa-puutarha, kerrostaloosakkeita oli 4 jyväskylän keskustasta Sanon että terveisiä Torilta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 23:43

En toripaikkamaksua,mutta palstasta vuosivuokraa.Tuotteita en myy torilla vaan omaan käyttöön menee.
Sanon,että terveisiä Paten palstalta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 23:07

Aha?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 23:19

Ei ole tarvetta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2009 - 23:39

Miksi maksaisin, kun en mitään myy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 03:34

Ostajat sen maksaa, ei myyjillä ole varaa siihen jos heillä ei kävisi ostajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 09:34

Kyllä tietysti, jos on jotain myytävää ja menen torille myymään joutuu maksamaan toripaikan.
Sulla on ihan kuin pakko peru tullut siitä ja ammattivalinta myöskin. Olet kyllä varmasti jo pikkupojasta lähtien ollut mukana niissä hommissa ja tunnet ne metkut.
Muistan pikkupoikana ,kun papan kanssa käytiin torilla perunan kaupalla ja oli siinä muutakin vihannesta mukana. Oli 16km hevosella sinne menoa jayöllä lähdimme matkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 09:44

no eipäs ol tarvinnu, mut kerran oli hilkulla , kun kamun kaa aateltiin turun iltatoril men myymää kamojamme , mut sit kesken kauniin kesän tulikin viikoja kestävä vesisade ja senkin toripaikan masku jäi maksamati ja koko paikka meille varaamati , kun satoi satoi ja satoi.. eipä siel ois ollut ostajiika , jos siel oltais sadevarjon alla värjötelty .. jot moisest hommast suyosiolla luovuimme .. nuo ilmat kun ovat niin merkillissii ain kesäisin...ja vaikuttaa siten suunnitelmien kulkuun ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 10:49

Olen ollut pikkutyttönä myymässä torilla kieloja ja jotain siitä pöytäpakasta piti maksaa,en enää muista paljonko,mutta kielot tekivät kauppansa.