Mitenkä aijotte ottaa vastaan Uuden-Vuoden?

Minun aikomuksenani olisi vastaanottaa vuodevaihtuminen ukkoni veljen luona hauskaa pitäen ja raketteja lapsille sopivaan aikaan paukutellen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.12.2009 - 09:54

iluusio älä nipota noist kirotus muodoista tai virheist , joit minul ainakin riittää .. .. ei mekään .. eihän .. mut asiaan ..kodassa loimutetaan lohta ym muut pöperöt syödään ja nokipannukahvit juodaan , en tiedä onko sit tulossa muita ruoka vieraita , meillä kun on tuo kodan ovi aina auki ja siin matala kynnys , jot kaik jotka täälpäin käyskentelee ovat tervetuleita ja tietty vanhan vuoden pesu ohjelma eli saunominen , siin se ilta sit vierähtikin ja sänky kutsuu varmaan jo hyvissä ajoin klo 24 tai hiukka sen jälkeen.. isäntä kun on vielä aaton töissäkin , niin vanha mies ei suuremmin jaksa tyäpäivän jälkeen juhlia .. mut kyl nostetaan kuitenkin kuoharit uudelle vuodelle , se on perinne :)

Kysyjän kommentti

PUHUIT JÄRKEÄ. eI KANNATA VÄLITTÄÄ KIROTUVIHREISTÄ.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 23:22

yksin.Vuosi vaihtuu ja seuraan kun toiset laittavat rahaa taivaale tai sitten nukun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 23:31

Beatles musikaaliin katselin juuri lippuja, vaan en saanut.
Täytynee katsella jokin kylpyläpaketti sen sijaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2009 - 23:39

Yksin kotona aion viettää. Samoin kuin Timppa, katson ehkä muiden ampumat raketit ja menen nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 03:06

Voi hyvä ihme miten sä kirjoitat. Se on aikoa -> aion ja uusivuosi tai vuodenvaihde. Uusi vuosi alkaa 1.1.

Käyn päivällä lenkillä koirien kanssa ja ollaan sitten kotona paukkuja paossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 03:38

Yleensä olen nukkumassa siihen aikaan, ellen jo "välipäästöllä" kuten nyt.
(täytyy käydä "lasta kurittamassa" yölläkin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 08:19

Olen vapaalla ja tässä kotosalla ihan normaalia koti-iltaa viettäen. Kenties laulamme karaokea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 09:05

On tullut reissattua ja oltua poissa kotoa ennen joulua ja joulun aikana joten rauhallisesti maalla. Vieraita tulee uudenvuodenpäivän lounaalle kylläkin, lähinaapurit. Emme harrasta ns. pakkojuhlintaa koskaan.

Lisätty: 29.12.2009 - 11:46

Olen töissä aattona ja sen jälkeen täytyy vielä ehtiä käväistä ruokakaupassa. Sen jälkeen tarve on vain vain illan levolle,tavaratalossa ruuhka on suoraan sanottuna voimia vievä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 09:38

Vaikea kysymys, ehkä menemme Amigoon tanssimaan ,tai sitten tulee joitakin kavereita meille istumaan iltaa ja syömme jotain hyvää ja katsellaan viihde ohjelmaa telkasta, aika näyttää kuin kaikki menee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 10:05

kotona avon ja koiruuden kanssa, tai ainakin koiran kanssa. varmaankin televisiota katsellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 10:43

Tyttöni kanssa ammutaan raketteja ja laitetaan ulos jäälyhtyihin kynttilät palamaan ja nautitaan,kun vuosi 2009 on mennyttä.Ja tietenkin toivotaan,ettei ikinä olisi yhtä kamalaa vuotta mikä nyt oli!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 11:02

Kotona ollaan,syödään hyvin ja televisiota katsellaan ja muiden ampumia raketteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 14:46

Kotona ystäväperheen kanssa. Saunotaan, syödään, ammutaan lasten iloksi raketteja ja kilistellään kuohuvalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.12.2009 - 19:27

Kotona ollen ja ikkunasta raketteja katsoen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 19:47

Juhlin, ja bailaan hyvässä seurassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 21:59

Ilmeisesti taloyhtiön grillikatoksessa tai paremminkin huoneessa sillä siinä on ovet ja ikkunat joten lämpenee nopeasti kovallakin pakkasella. On kuulemma täällä perinne, en tiedä kun asuin vuosi sitten muualla tuosta perinteestä sen enempää mutta voihan siellä poiketa. Kotona olen kuitenkin silloin kun kongi lyö 24 kertaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 07:27

No me syyään perunasalaattia ja nakkeja, katotaan telkkua ja ennen puolta yötä lähetään kahtoon koko poppoo perinteisesti kaupungin ampumat raketit paikan päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2009 - 11:52

Kotosalla ihan ..kun tyttären koira tulee hoitoon...Pitsan teen illaksi...ja jotakin salaattia....että ihan rauhallisesti..napsussa voi olla jos siellä on ketään..voi olla..että aika hiljaista on..