Vihaan ?

Tv- Mainoksia. No vastaat että et saisisi nähdä elokuvaasi ilman bonsoreita.
Asia ei ole näin. MIETI ?
- Katso netistä niin sinne lyödään mainos joka 5min välein.
NYT on kehittämäni systeemi joka poistaa elokuvan juonen mainoksilta.. Tai miten se sitten oli ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.12.2009 - 09:41

No mainoskatkolla voi tosiaankin käydä ,vaikka jääkaapilla ja unohtaa mainokset.
Eipä me voida noille tv yhtiöille mitään ja mainoksia rullaa haluamme tai emme halua!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 23:56

Minun kehittämäni systeemi on tallentava digiboksi.
Tallennan elokuvan tai laitan pysäytykselle vartiksi, niin mainokset voi kelata muutamassa sekunnissa.
Siinä on muitakin etuja, kun pääsee puhelimeen, jääkaapille tai vaikkapa vessaan milloin hyvänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 09:59

TV mainosten "teho" on yleensä vielä sangen huonosti mitattavissa...

TV-mainoskampanja/myydyt tuotteet/palvelut - parhaiten kuluttaja voi "äänestää jaloillaan" ja olla ostamatta aina sitä tuotetta/palvelua jota ankarasti mainostetaan.... Näin meillä, näin meillä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 10:56

Tykkään saarioisten mainoksista missä on lapsia ja tykkäsin myös elisan aikasemmista mainoksista.Inhoan ylikaiken ostos tv.tä,mutta sitä ei ole pakkokatsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 11:49

En katso paljoa MTV:tä eli säästyn mainoksilta. En nyt niitäkään vihaa ja mainoskatkon ajaksi voi vaihtaa kanavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.12.2009 - 19:26

Älä katso niitä mainoksia tai sulje korvasi siksi aikaa. Ei kai niitä nyt sentään vihata tarviste. =)