Mitäs tuumaisitte sinisestä niitystä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 22:25

Sinisen niityn äärellä luulisin olevani värisokea.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 22:19

Ainakin sadussa niitty voi olla sininenkin. Tai jos ruispellossa oikein paljon ruiskaunokkia, se voi näyttää siniseltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 22:24

Hyvä idis Lumikeiju, laita vaan joku kuva napsuun jostain
niitystä, saa olla vaikka keltainen, niin minä värkkään sulle
siitä sinisen nätin kuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2009 - 22:37

Pelkkiä sinisiä kukkia kasvava niitty näyttää siniseltä. Kaunishan se tietenkin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 22:52

Kyllä olen nähnyt monia sinisiä niittyjä / peltoja, en tiedä, mutta luulen sen olevan hunajakukkaa vai mitä ? Se littynee jotenkin seuraavaan asiaan.
Luonnonhoitopellot korvaamaan kesantoa
Entisen kesantojärjestelmän muuttuessa ja velvoitekesannoinnin
poistuessa, on sen tilalle kehitelty tukitasoltaan houkutteleva,
mutta vapaaehtoinen vaihtoehto: luonnonhoitopelto.
Kesantotyyppisten alueiden merkitys ympäristönsuojelulle on
kiistaton. Luonnonhoitopellon korotettua tukea ei kuitenkaan makseta
enempää kuin 15% tilan ympäristötukikelpoisesta alasta.
www.oulunmaaseutukeskus.fi/p...202009.pdf

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 23:02

Mietin,että voiko kukaan tietää minkä värisenä maailma nähdään?Siis tätä on vaikea selittää mutta mutta...Ja jos niityt olisi aikojen alusta olleet sinisiä niin joku ihmettelisi minkälaiselta vihreä niitty näyttäisi...Toisaalta jos pienelle lapselle opetettaisiin,että kakka tuoksuu hyvälle ja kukka pahalle niin oppisiko hän sen ja ajattelisi siten aikuisenakin...Jaa-a,taidanpa lopettaa fundeeraamisen...;O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 03:02

Mä maalasin lapsena punaisen kissan ja opetteja kyseli vanhemmiltani, että olenko mä värisokea. Kyllähän kaikki sellainen, johon on tottunut, näyttäisi omituiselta muunlaisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 08:22

Sinisiä kukkia paljon joten niittyä voisi sanoa siniseksi. Jännää miten paljon sinä pohdit näitä väriasioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 09:20

Kissankelloja kasvava niitty on varmaan kaunis ja sininen, muutoin niityn väri on kyllä vihreä ja se on kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 15:50

Kaunishan tuo olisi niinkuin sininen vesi tai taivas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.12.2009 - 19:20

Jos sellainen eteeni osuisi, niin joko epäilisin näkemiskykyäni tai sitten olisin vahvasti sitä mieltä että merenpinta on noussut - ja rajusti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 19:49

Kaunis, kaunis.