Nyt tuntuu Napsussa vähän vilkastunnu..eikös olekkin ihan kiva juttu??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.12.2009 - 09:46

No eikö olekkin ja kun minäkin tulin täänne pohjoiseen ja sain netin toimimaan, jota ei ollut siellä etelässä.
Ihan mukava juttu ja hauskaahan se on mukavien kavereiden kesken kirjoitella!

Kysyjän kommentti

Kiva kun tulit napsua vikastuttamaan..kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 22:18

Kyllä on! Kun jouluna tuli napsuiluun takoa, oli uusia kysymyksiä ilmaantunut monta sivua. Joillakin keskustelupalstoilla kuulemma ylläpito tekee keskustelunaloituksia, jos niitä ei muuten tule riittävästi. Napsussa ei vissiin näin ole tarvinnut tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 22:31

kyllä kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2009 - 22:35

On täällä nyt vilkkaampaa, mutta osittain noiden uusien ansiosta. Uusia on tullut niin paljon. Me vanhat fossiilit alamme kai laiskistumaan, vaiko kyllästymään. Ja onhan ne menonsa porukoilla näin joulun aikoihin, ja muut meiningit. Kuka täällä jaksaa roikkua, jos on muuta tekemistä , vieraita tai on itse matkoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 23:05

Juu.Pyydän vieraita kohteliaasti poistumaan kertoen jotta on tärkeämpääkin tekemistä kuin kahvitella vieraiden kanssa.Kirjoitella napsuun esimerkiksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 23:33

on vilkastunut kun Joulukiireet on ohi ja uudet napsulaiset toivotan tervetulleeksi ja kehotan rohkeasti vaan mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 03:01

Arki jatkuu ja ihmiset palailevat sukulaisiltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 09:23

Eikö nuo anonyymi kysymykset olekkaan ylläpidosta peräisin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 10:21

Ankkuri ei ole täällä kauan "keikkunut" mutta tuntuu että täällä on ollut aina pulinaa, ja se on mukavaa se:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.12.2009 - 19:17

Kyllä on ja suuri kiitos uusille innokkaille kyselijöille. Tervetuloa vain heille kaikille.