Minun mummonlassani HAISI ?

Kanferin tipoille , PAPAN laskiämpärille ja kessulle Sitä en unohda ikinä ., Hyvää matkaa teille. Se oli RAKAS mummola Jonka muiston voi vaikka ottaa mukaansa. Tuoksuna mukaansa. ????????????????????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.12.2009 - 09:51

En ymmärrä ,miksi olet noin kriittinen ja negatiivinen kaikesta.
Sulla on pitänyt olla kauheita kokemuksia mummolasta?
Maailmassa pitää ottaa lähimmäiset positiivisesti, sillä kaikki häipyy aikanaan ja heistä ei jää kuin muisto vain ja itsesi on jatkettava elämääsi joka tapauksessa.
Mitä negatiivisempi olet sitä vaikeampaa on sinulla itselläsi ! Yritä etsiä jotain mikä virkistää mielialaasi ja saa ajatukset positiivisemmiksi!
Ei elämä ole niin paha !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 21:34

Ne oli oikeastaan ihan hienoja hajuja ja kuului sellaiselta haistakin.Pappa antoi mullekin kanferin tippoja sokeripalassa,että sydän vahvistui!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 21:36

Minun mummolassa ei kyllä koskaan haissut...Sillä tuoksui monet kerrat ihanat pullan tuoksut....ja sydämmelliset halaukset..sai aina kun meni käymään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 21:46

Mummolassa haisi tupakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 22:01

Kunpa olisikin haissut edes.... minulla ei ollut mummolaa. Ei yhtään luotettavaa aikuista.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2009 - 22:05

Niinhän sinä olet kertonut aikaisemminkin. Jokaisessa mummolassa on jonkunlaiset tuoksut ja niistä jää muistot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 10:11

Kuuleppas "Lettupino" : Nyt tulee sinulle ihan ikioma kysymys,
olehan tarkkana ja mieti seuraavaa:

Tapahtuuko sinulle koskaan mitään mukavia asioita?
- tai oletko ylipäänsä ikinä tyytyväinen mihinkään asiaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.12.2009 - 19:07

Nuo olivat niitä lapsuuden tuoksuja joille me emme nyrpistelleet neniämme.