Kaikilla oli (Joulu mieltä)

Miksi tuhosit sen ????? MINIÄ
MIKSI ??????? MUMMO Haisi tupakalle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 21:36

Päivän aforismi: "Älä tuhlaa aikaa sen pohtimiseen, millainen hyvä ihminen on. Ole sellainen".

Tästä voimme kaikki oppia jotain, eikös vaan...kaikesta ja kaikista löytyy jotain hyvääkin...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 21:23

koita antaa anteeksi miniälle ja katso valoisin mielin tulevaisuuteen.. toivon , jot saatte miniänkin kanssa yhteisen sävelen ...ens vuonna :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 21:24

Ahaa,nyt tajusin...kyllä niitä hienohelma-miniöitä riittää mutta toivottavasti elämä opettaa...niin kuin todennäköisesti tekeekin ennemmin tai myöhemmin! Tsemppiä sinne!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2009 - 22:04

Miniä kai halusi suojella lastaan keuhkosyövältä, mutta liioiteltuahan se käytös oli, jos vain kerran vuodessa käy. Niin muistan sinun maininneen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 22:22

Miniäsi käytös oli kyllä kovin epäkohteliasta. Toivon, että hän tulisi järkiinsä ja tulisi pian teille kyläilemään lastensa kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 23:51

Koitas nyt päästä yli joulusta ja miniän toiminnasta.Kaikki ei tykkää ylettömästä röökin hajusta,mutta seuraavan kerran kannattais järjestää tapaaminen "puolueettomalla" maaperällä tai myöhemmin keväällä.Hyvien säiden myötä voitte vetää röökiä ulkona ja miniä ja kumppanit häiriintyy vähempi,vaikka yhteiset juhannuskekkerit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 10:16

Kyllä pitää olla miniälläsi sitten hirmuinen valta ja mahti elämässäsi jos onnistuu koko joulusi pilaamaan, tai vähissäpä on onnesi pipanat - miten vain.
Itse en usko että minulla on koskaan sellaista taikaa omaan appiukkooni:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.12.2009 - 19:05

Mitähän jos kysyt miniältä itseltään, hän sen tietää paremmin kuin me.