Voimia Surullisen JOULUN jälkeen ?

www.youtube.com/watch?v=g_2c...ynext_from

Ilmoita asiaton vastaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 20:50

niin surullinen tuo laulu ...ihan miettimään pisti .. mutta kyllä noita onnettomuuksia , joissa on helppo paukauttaa rekkaa päin ja silmät kiini , niin valitettavan paljon tapahtuu .. siinä vain on aika itsekäs teko , ihmettelenkin , miksei vois tämä itsemurha kanditaatti vetää päin kalliota , ei jäis traumoja ulkopuoliselle , kuten vastaan tulevalle rekkakuskille tai muulle , jota päin ajetaan... tässä just tuttavalta( no muutama vuossi)t kuoli just ylioppilaaksi pääsyt nuori tyttö , jota vastaan tuli kans nuori poika silmät kiini ja kaasupohjassa ... sillä seurauksella et , tämmä poika oli riidellyt tyttö ystävän kans ja oli humallasaa .. pääti, et nyt tapan itseni ... ajoi täysin päin tätä nuorta tyttöä, joka tuli ilta työstä kotia kohti .. tyttö kuoli , mutta kännisen tuurilla tämä poika makaa todella huonossa kunnossa sairaalassa letkuissa , loppu elämän ja en tiedä onko järjissään, mutta jos on niin toivon , ettei unohda ikinä miten riisti nuoren tytön elämän...nyt kärsii tästä teosta koko suku, ystävät ja tuttavat ...sympatiani ovat täysin näin joulun aikaan ja muulloinkin tämän tytön perheen tuskan ja kärsimyksen puolella ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 20:43

Olipas se synkän surullista...Olin joskus auttavassa puhelimessa päivystämässä ja joskus joku kertoi tekevänsä itsarin.En voinut tai osannut sanoa kuin:"Ole nyt sen verran utelias,että jäät katsomaan mitä huominen tuo tullessaan"...Ilman surua ei onnikaan tuntuisi onnelta.Molemmat kuuluvat elämään vaikka jälkimmäistä pitäisi tietysti olla enemmän!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 20:45

Oi kun luulin jo sun lettupinon kaatuneen, mutta onneksi olikin jotain muuta!
Kyllä sitä iloa tarvitaan tällaisen pimeyden aikana!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 20:51

Jos vaikka uusivuosi tuo Lettupinolle paljon voimia ja iloa..toivotaan parempaa tulevaa vuotta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 23:53

Samat sanat kuin edelliseen vastaukseen,koeta päästä joulun yli,äläkä jauha sitä kaiken aikaa päässäsi.Uusi vuosikymmen alkaa ja uudet kujeet!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 09:10

Kannattaa etsiä myönteisiä asioita ja keskittyä niihin, sitä kautta elämä kantaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.12.2009 - 18:48

Joulu on ilon ja onnen juhla. Ei siihen lohdutusta jälkeen päin tarvitse.