Mitä mieltä olette vilkkuvista jouluvaloista parvekkeilla tai ikkunoissa.

Minä en voisi laittaa sellaisia valoja,ne käy silmiin ja hermoon.

Avainsanat: vilkkuvat valot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 19:52

Jaa-a, että mitäkö mieltä? Jos nyt lyhyesti vastaan niin ne ovat aivan hirveät.

Kysyjän kommentti

Samaa mieltä kanssasi,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 19:48

Osa kulkee rauhallisesti kuin juovana, mutta useimmat täällä näkemäni ovat räikeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 19:56

En pidä Amerikkalaisesta joulusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2009 - 20:06

En pidä vilkkuvista valoista. Saan niistä päänsäryn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 20:10

Ei ne oikeastaan sovi Suomen kulttuuriin, onnes täälläpäin niitä
ei ole näkynyt yhtään, sitävastoin erivärisiä jouluvaloja on ihmisillä
parvekkeillaan ja pihoissaa, niistä jotkut ovat kyllä ihan mukavan
näköisiä, etenkin jos valot on laitettu pieneen pihakuuseen, lumen
alta ne ovat hauskan näköisiä kun niitä ei ole liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 20:53

Tavalliset tuikut on kauniimmat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 20:58

No makuja on monia ja vilkkuva valo voi olla joillekin ärsyttävä.
Kyllä niissä on hienojakin variantteja ja siedettäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 20:59

en kans , ottais.. siit sais vaan silmät ja pään kippiäx ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 21:22

En tykkää, sopivat paremmin sirkukseen. Kirkkaat ja välkkymättömät ovat ne ainoat oikeat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 21:30

En pidä minäkään vilkkuvista valoista..käyvät silmiin ja on rauhattomat...Ihan kirkaat on paljon rauhallisemmat..se on kyllä makuasia mistä ei voi kiistellä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 21:35

Julkisivulautakunnan pitäis lailla kieltää ne vilkkuvat tingeltangelit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 21:43

Ei ne ole kauniita vaan jotenkin"levottomia".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 22:25

Vikkuvat valot häiritsevät ja saavat aikaan levottoman olon. Eri asia on pienet ledvalot sijoitettuna niin etteivät käy kenenkään silmille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 02:59

Käyvät hermoille, todellakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 08:53

Makua on monenmoista, en pidä niistä lainkaan. Sama koskee räikeänvärisiä jouluvaloja. Ihastelimme Vilnassa joulun aluspäivinä sitä miten tyylikkäästi ja maulla siellä oli laitettu jouluvaloja. Myös siellä näin upeimmat joulukuuset mitä koskaan olen nähnyt ulkosalla, sekä katedraalin aukiolla että Raatihuoneen torilla.
Ihmetteln sitä miksi Suomessa pitää olla kaiken ympärillä hirvittävä hässäkkä, meteliä, ja noita ärsyttäviä valoja. Ja ihmiset vaeltaa siinä ohessa hermostuneena ja vihaisina. Näin on ainakin täällä pääkaupungissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 21:30

Silmiin ne todellakin käy, ihme että saa edes myydä. Tosin sama juttu näiden ledivalojen kanssa polkupyörissä, sitä vilkkutoimintoa ei saa käyttää ajaessa mutta sellaisia kuitenkin saa valmistaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 19:21

hirveät.en saisi millään unta.en pystyisi lukemaan............