Mitäs mieltä olette Nykäs Matin tempauksesta?

Taas heilui veitsi,vai heiluiko.

Avainsanat: perhe väkivalta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 19:45

Tyypillistä Mattia. Valitettavasti hän ei alkoholiongelmaisena adhd potilaana pysty
eikä halua kanavoimaan kiivaan luontonsa aiheuttamia raivokohtauksia muuhun kuin lyömiseen. Ikäväkseen Mervi Tapola joutuu olemaan niiden kohteena varsin usein koska hän ei puolestaan halua eikä pystyy eroamaan Matista loppuijäkseen. Itse en moista ukkoa sietäisi hetkeäkään lähelläni,sillä en hyväksy ketään joka lyö, potkii tai muuten vahingoittaa jotakuta toista. Matti on minusta ihmiskunnan pohjasakkaa.

Kysyjän kommentti

Samaa mieltä kanssasi,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 19:44

Puukolla pieniä naarmuja?
Antaisin tuomariääneksi tasapelin, sillä Mervi olisi tässä ajassa ehtinyt jo erota, jos olisi halunnut.
Ties vaikka kysymys olisi ollut lemmenleikeistä? Niissäkin kuulemma pieni kuristaminen aiheuttaa kicksejä.
Eiköhän tuosta sopu synny, kunhan jutut on myyty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 19:54

Täältä tulee enää vaan suuri ja syvä huokaus. Reppanoita kumpikin. Toinen kuuhun ja toinen jonnekin muualle, kauas toisistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 20:17

He ovat liikemiehiä/liikenasia, siitä he rahaa saavat kun töppäilevät,
etkö sie kissaäiti jo rupea ymmärtämään. Hölmö kansa ostaa lehtiä
joissa nykäsiä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2009 - 20:22

Ei ole heistä yhdessäasujiksi. Joutaisivat eroamaan, kun jatkuvasti tapellaan ja riidellään. En usko, että oli pelkkä mediatemppu. Tuskin kukaan on niin hölmö, että hankkiutuu ikävyyksiin median ja rahan takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 20:39

Kyllä osaa "mustamakkara nainenkin" ryypätä ja hiillostaa Mattia kännipäissään.
Varsinkin kun on varakkaampi osapuoli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 21:07

niinpä ota nyt tostakin sit selvää , et ollaanks sitä sit oikeesti yrittetty tappaa vai mitä, kun massa jo kotiin pääsi vaikka olikin tapon yritykset telkien takan... jospa ne kumpikin laitettais nyt vähäx aikaa jonnekin hoitoon ja sit lopun ikänen lähestymis kielto puolin sun toisin...kun nimitäin epäilen , et jotain mömmöi ja viinaksii siinäkin huushollisssa varmaan on nautittu pitempään ja sekoilaan sit täysillä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 21:18

Olin-95 Matin kämppiksenä Nurmijärvellä ja hän oli selvänä tosi hieno ja ystävällinen kaveri.Mattihan sairastuu alkoholia ottaessaan ja se ei ole heppo juttu.Kyllä se tosi on,että molemmissa vikaa on vaikka pahoinpitelyä ei pidäkään hyväksyä niin kyllä se henkinen väkivaltakin karmeaa on jota taas Mervi osaa käyttää.Ja media että lukijat tuota"ruokkivat".Sytyttelin muuten jouluna saunapuut seiska lehdellä ja iloisesti syttyi!Niin se sanonta:"Totuus ei pala tulessakaan"........Seiskan toimittajalle ja Matin"hyvälle ystävälle"Kai Merilälle pitäisi antaa lähestymiskielto Matin suhteen!Väitänpä,että pian on juttu Tapolasta-Nykäsestä seiskassa ja jutun tehnyt Kai Merilä.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 21:27

Molemminpuolinen lähestymiskielto sekä Matille että Merville..
Olin aikoinaan Jyväskylässä kotibileissä ja varmaankin meno siellä yltyi aika äänekkääksi. Yllättäen soi ovikello ja Nykäsen Mattihan se siellä oven takana seisoi.Hyvin kohteliaasti hän pyysi meitä olemaan hieman hiljempaa kun hänellä oli aamulla aikaisin keikalle lähtö ja nukkuakin pitäisi sitä ennen. Pyydeltiin siinä anteeksi ja ainakin yritettiin olla hiljempaa. Matin kämppä oli juuri juhliemme viettopaikan alapuolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 00:32

Rahantuloa ei voi estää.muistaaksseni 14 avioerohakemusta jotka on peruttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 02:58

Vois jo juoda ittensä hengiltä vaimoaan hakkaamasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 09:11

Ei yhtään mitään ja se ei ole kyllä Matti joka yksin tempaisee. En haluasi lukea yhtään mitään sairaiden ihmisten touhuista mutta otsikot lentävät kyllä silmille iltapäivälehtien lööpeistä.
Seuraava myyntiin tuleva juttu on Matin ja Mervin sovinto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 21:27

Jos on emäntä 14 kertaa hakenut eroa ja joka kerta sen perunut niin yhtä pöljä on sekin. Tasaisen vauhdin taulukolla noin 8 kk välein vuosituhannen alusta, päihteet sekoittaneet kummankin pään.