Oletteko miettineet pullonpautus...

...automaattia ja kuka sitä hoitaa kun pullot menevät hihnaa myöten
eteenpäin. Esim. suurissa marketeissa pulloja varmaan päivittäin
tuhansia, onko siellä toisessa päässä joku työntekijä ja mikä
hänen ammattinimikkeensä on.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 18:52

Olen miettinyt. Ei selvinnyt. Mistä noita pulloja oikein tulee...
Ammattilaisen työnantaja vois olla Pullo-Itella?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 19:08

Pullopoika tai tyttö.Tölkithän se rutistaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 19:13

Kyllä siellä on pullohuoneen hoitaja,kuulosuojaimet korvilla työskentelee niin kova kilinä siellä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 19:32

En kovasti ole miettinyt,olisko pullojenkäsittelyasiantuntija?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 19:40

Kyllä siellä on ihan pullojen vastaanottaja...joka joutuu vielä pullot lajittelemaan...minäkin olen jossakin vaiheessa elämääni...pulloja hihnalta ottanut..ja lajitellut omiin koreihin minne kuuluivat..

Se oli silloin aikanaan Alkon touhua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 21:13

niin olen nähnyt et pulloja siellä käsitellään vielä toistaiseksi ihan ihmis voimin .. meillä on täällä ainakin sellainen poika , joka on hieman jäänyt mieleltään jälkeen , mutta pärjää siinä työssä oikein hyvin.. kiva et kauppa työllistää myöskin heitäkin , kyllähän hekin haluavat ihan mahdollisemman normaalin elämän ja työ jos joku on sellaista , heille on myöskin täs kaupunkis omat asunnot , jos asuvat kuten me ns.norm. immeiset , mut tukea saavat kyllä..ovat oikein positiivisia ja reippaita , tuolla kaupassa heihin törmäilen ja ain muutama sananen vaihdetaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 22:26

Ainakin meidän lähimarketissa vähän väliä kuuluu kovalla kuulutus että "pullonpalautus tarvitsee huoltoa" ja sitten sinne ryntää paikalle joku henkilökunnasta asiaa hoitamaan. Ketään ei liene erikseen siellä nimetty pullonpalautusvastaavaksi. Eli kyllä sinne ihka elävää ihmistä tarvitaan apuun, kun kone ei enää hommasta selviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 23:14

Olin joku vuosi sitten pienemmässä marketissa vahtimestarina ja muutaman kerran päivässä hoidin pullohuoneen.Viinapulloja tuli myös suht paljon vaikka kauppa ei niistä panttia antanut.Kerran viikossa roudasin ne pakulla alkoon ja niin sain mukavat tipit.Isoissa marketeissa on vakityöntekijät ja heillä riittää töitä sekä kiirettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 02:56

Automaatti hoitaa meidän Prismassa, mutta toki joku nostaa korit sivuun jne. Varmaan kutakuinkin yhtä arvostettu duuni kuin siivoojankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 11:17

Joku henkilökunnasta hoitaa pulloasioita, ainakin näin on pienemmissä liikkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.12.2009 - 17:46

Kaupungin Prismassa ainakin tavallinen henkilökunta menee pullohuoneeseen hätiin jos häiriöitä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 21:19

Aika vähän on enää lasipulloja kun tölkit ja muovipullot ovat vallanneet markkinat, nehän litistetään heti rusinan kokoiseksi siinä takahuoneessa. Usein kyllä tuntuu että ainakaan Lidl liikkeissä ei taida olla ketään sitä hoitamassa kun aina on jumissa.