Anoppini täyttää huomenna kunnioitettavat 90 vuotta?

Olen miettinyt päänipuhki,mitä hänelle lahjaksi,kun kaikkea jo on.

Avainsanat: syntymäpäivä lahja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 18:09

onnea sinne , voisitko antaa vaikka jonkin jalkahoidoto, kasvo tai hieronta lahjakortin , myöskin kampaamoon lahjakortti on ollut hyvin pidetty minun kamuillani , kun sellaisen olen heille antanut ..

Kysyjän kommentti

Jalkahoidon hän saikin ja sidotun kimpun ruusuja,oli tyytyväinen lahjaansa ja se oli myös ainut sitä laatua,kiitos vinkistäsi.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 18:29

Ei hän varmaan lahjaa kaipaa, riittää kun hänen luokseen
menee, se on kaikista paras lahja.
-Oma äitini täytti 87 vuotta joulukuussa, hän asui yksikseen
olimme juhlissa, se olikin viimeinen juhla hänen omassa kodissa,
seuravalla viikolla hän joutui vuodeosastolle.
-Onne toivotan äidillesi että hänellä olisi kauan terveyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 19:11

Onnea...anoppisi saanut pitkän elämän elää..ja kuinka paljon on vielä jäljellä...vaikka tulisi 100v. täyteen..sitähän ei kukaan tiedä..
olen cibyn kanssa samaa mieltä lahjasta...hemmottelu juttu..on tosi ihana..

(Vasta sanoi yksi 96v...nainen,kun ei kehtaa enään mennä permanettiin...kun on niin vanha) ..minä sanoin mene vaan se kyllä piristää mieltä .. rohkaisi mielensä ja meni...kyllä oli onnellinen..kun menin seuraavan kerran käymään..kun oli kiharat päässä) Tämä nyt kyllä sivua ksymystäsi..mutta halusin vain sanoa..tämän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 21:26

No kyllä on kunnioitettava ikä, mutta lahajksi voit valita jotain naisille olevia hoitoja, tai kampaamoiden palveluja.
Jos olisin siellä lähellä voisin tarjoutua tekemään yhden reiki hoidon sopivasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 21:35

Tykkääkö/jaksaako käydä esim teatterissa tms. Osta hänellel ippu jonnekin ja lupaudu hänelle mukaan seuralaiseksi. Paljon onnea anopille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 22:36

Lahjaa voi miettiä siltäkin pohjalta, että mitä hän harrastaa tai mistä on kiinnostunut. Mulla on muuten sama ongelma, kun isä täyttää 85 tällä viikolla. Taidan ostaa jotain vaatetta, kun on huono käymään vaateostoksilla. Onnea!