Joko suunnittelet lomamatkaa kaukomaille,mikä on seuraava kohde?

Avainsanat: lomamatka kaukomaat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 19:22

En kaukomaille, Espanjaan kohta puolin.

Kysyjän kommentti

Minulle kaukokohde on jo helsinki.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 17:55

Tekis mieli käydä Pripyatissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 18:11

on ollut suunnitteil, mut ei mikään kaukomatka , norjaan sinne jäämerenrannikolle vain... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 19:12

Meillä on aikomus lähteä Balille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 20:00

Suunnitelmia on aina, mutta ajankohta avoin. Keväämmällä ehkä uudestaan Madeiralle. Nyt talvella, jos oikein edullisesti pääsee ja ilmat ois aurinkoiset vaikkapa Fuengirolaan. Ensi syyskesänä kutsuvat Itävallan Alpit. Siinä välissä vois pyrähtää Roomassa, kun jäi niin paljon vielä näkemistä. Hollannissakin pitäis käydä kyläilemässä ...miten se taas yksi vuosi riittää ja entäs ne lomat..voi, että. Kaukomaille en taida enää lähteä. Ne mielenkiintoiset kaukomatkat on jo tullut tehdyksi aiemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 21:37

En kaukomaille, mutta Portugali ja Italia kiinnostaisivat kovasti. Toivottavasti jompaan kumpaan viimeistään ensi syksynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 21:46

Suunnitelmia on mutta kohde pitä vielä tarkentaa,vaihtoehtoja riitää.ei mihinkään turistirysään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 22:42

Tilattu on jo Thaimaan Phukettiin! Pakko päästä lämpimään täältä kylmästä ja toisaalta, kun joutuu taas koko kesän oleen töissä, niin ei ole silloin lomia laisinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 02:54

Italia, Englanti tai Intia on seuraava kohde

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 09:01

Ei kaukomaille mutta Eurooppaan kyllä. Turistirysät "inhottavat" eli ei kiitos niille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2009 - 19:22

Ihan noin kauas en ole menossa. Seuraava kohde on Ruotsi ja keväällä sitten Saksa tai Puola, mahdollisesti samalla reissulla kumpikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2010 - 22:02

Annakaisulle hyvää matkaa ja lämpö on taattu. Olen myös aikeissa palata Phukettiin ja siellä Kamalaan.Siisti pieni kylä ja rauhalliset rannat.