Miksi ihmiset vastaa napsussa?

Usein vain sanalla tai kahdella?Ei muuten mutta olisi kiva lukea vähän perustelujakin yms.vastauksille..Niinhän Tapsakin perusteli korttipakkansa kirkossa...;O

Lisätty: 28.12.2009 - 15:00

Ai,pisteitä?No,itse en niistä perusta...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 15:37

Kaikki on kyssäristä kiinni. Jos on hyvä niin kirjoittaa enemmin, jos huono, niin ehkä yksi sana riittää, tai sitten jättää kokonaan vastaamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 14:54

Yksi sana on nopea kirjoittaa ja saahan siitä kuitenkin pisteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 15:32

Riippuu fiiliksistä vastaanko sanalla,vai kirjoitanko pidempää stooria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 15:44

Joo tai siis ei - ehkäpä joku vastaa vähän gallupin omaisesti?
Itselläni meinaa aina lähteä "mopo käsistä" vastatessani mutta olen ajatellut että eihän näitä minun lurituksia ole kenenkään pakko lukea:) Tervettä karsintaa siis:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 15:52

Niin, mukavaahan se olisi lukea pidempiä vastauksia, mutta siinä voi tulla kirjoiteltua sellaista, että sitä sitten puidaan vielä viikonkin päästä...

Aina ei ole sellainen fiiliskään, että viitsisi vastata jotain henkevää. Vastaus on hyvin lyhyt ja ytimekäs.

Ja miten ihmiset lukee / ymmärtää kysymyksiä? Hätäsenä ihmisenä luin ekaks tuon pääkyssärin ja ajattelinkin jo vaikka mitä, mut tähän tää sit tyssäs.

Kysymyksesi oli kyllä aivan paikallaan herättelemään ajatuksia ja kirjoittelua.... (tai jotenkin sillai...)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 15:53

niin tuo on kans noit ikuisuus juttui, kun taas joku anonyymi lähinnä valittaa ,et miks tarttee vastauksis jaarritella , johon taas itsekkin olen syyllistynyt...niin ol siin kahdentuulen välis miten päin vaan niin ain jonku mielest sekin ihan väärin men..vastaat sit muutamal sanal tai jopa muutamal rivil....mut eipäs tätä nyt toki kandee elämää vakavammi ottaa jot pien huumori on minust ain paikallas...itse huono siin, mut kova olen niille pläjäyksil nauramaan...no nyt tais tul tätä txt sit jo yli sallitun .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 16:21

No miks ei vastais jos joku kysyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 16:26

Toisillle tämä on ensisijaisesti pisteidenkeruukone.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 16:36

Itse käyn Napsussa aina niin pikaisesti, ettei ehdi syventymään vastauksiin. Yritän parantaa tapani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.12.2009 - 16:46

Yhtä tai kahta sanaa käyttäen ei tarvitse käyttää päätään. Eikä vastaajilla ole aina sitä motivaatiotakaan vastailla, varsinkin jos kyssäri on jo viides samankaltainen vähänajan sisällä.
On maailman upeimpia kappaleita muuten se Korttipakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2009 - 18:32

Kun vastaa pitkästi niin joku valittaa, ja kun vastaa lyhyesti joku toinen valittaa. Kaikkien mieliksi ei vaan pysty olemaan. Ja miten sitäkään perustelee kun joku kysyy paljonko teillä on pakkasta. Vähän vaikea perustella. Vai pitäisikö alkaa selvittämään maamme sijaintia muihin maapallolla oleviin paikkoihin. Että näin Tertsi. Nyt tuli useampi sana vastaukseen. Saanko hymyn :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 18:57

Mää vaan kerrään pisteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 19:21

Riippuu kysymyksestä, mitä turhaan jaarittelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 19:44

Tälillä tulee pidempiä vastauksia...ja joskus lyhyitä..riipuu ihan kysymysestä..mitä siihen osaa vastata..ja miten se polla säteilee sillähetkellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 02:53

Musta on oikeasti niin naurettavaa, että ihmiset vastaavat jotain kysymykseen, jonka aiheesta he eivät tiedä yhtikäs mitään. Yks sanoo joo, toinen ei ja kolmas ehkä. Niitä pisteitä olisi varmaan helpompi keräillä niistä "mitä kuuluu?" -ketjuista.

Joulun aikaan kysyttiin kahdesti päivässä kinkusta ja joulusiivouksesta, joten kyllä ne vastauksetkin siinä sitten lyheni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2010 - 17:07

että kysyjä saa vastauksen ja saa pisteitä