Onko viina viisasten juoma?Kun niin on sanonta. Vaikka välillä tuntuu että ei olis.

Avainsanat: viina viisasten juoma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 12:40

Kyllä viina on viisaten juoma,sillä hullut se tekee hullummaksi.

Kysyjän kommentti

Kiitos tästä parhaasta vastauksesta sinulle.Joo uskotaan että näin se on.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 13:04

niinpä se sanonta kuuluu ja paikkansa myös pitää, vaiks ain ei sitä uskoiskaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 13:33

Viina ON viisasten juoma mutta ONNEKSI sitä jää myyntiin meille tyhmemmillekin...! ;O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 13:39

Se on hyvä nautintoaine, mutta vain ehdottomasti oikein käytettynä. Rähinäpullot pitää jättää ostamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 13:39

Ei yxkään viisas viina juo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 13:42

Teekkarit sanoo että se tekee viisaammaksi, Eräskin täti dipolin edessä morkkasi tupsulakkeja että hävetkää.
Pojatpa nappas takaisin, me ollaan tänään hulluna humalassa, mutta sinä olet hullu vielä huomennakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 13:43

En juo viinaa eli en osaa vastata mutta kun lukee lehtiä, on kyllä vakuuttunut siitä ettei se ole kuin harvalle sopiva juoma ja viisaasti käytettynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 14:03

Sanonta tarkottanee sitä, että viina on viisasten juoma, koska he osaavat ottaa sitä juuri sopivasti, ettei tapahdu mitään ns. ylilyöntejä.......luulen ma...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 14:26

Kyllä se on, onhan se monasti nähty viime päivinäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 16:01

Kyllä noita hulluja on viinan tuloksia jo paljon mmailmassa ja toivottavasti tilanne alkaa kääntymään parempaan suuntaan. Vain hyvin harvat jaksaa pitää rajan alkoholin kanssa.
Eli suu nappiin eikä tippaakaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.12.2009 - 16:41

Viisas osaa juoda viinaa viisaammin. Siksi se ei ihan kaikille vähempi järkisille sovikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 16:41

Kyllä se on viisasten juoma. Itse en, muista syistä johtuen, pysty lärvejä vetämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2009 - 18:13

Jos olisi vain viisasten juoma, ei noita örveltäjiä olisi joka paikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 19:03

No toki; miksi minä muuten kuppia tekisin?
P.S. Jännä seurata, kuinka samat aihepiirit ja kysymykset toistuvat vuoden (tai kuukauden) kiertoessa; ehkä se on hyväksi, kai me napsulaiset siten uudistumme uusien jäsenten myötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 21:45

Näinhän tosissaan väitetään..että on viisasten juoma...Kyllä tyhmätkin voi käyttää...mutta karkaa mopo käsistä sitten...saattaa mennä useampi päivä putkeen..
Työ-elämässä totesin sen...kun aamusta kädet vapisi..kun piti saada viinaa lisää....heti kun A-kauppa aukaisi ovet..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 02:48

Täysin samaa mieltä kuin Ida.