Mistä löytäisin hyvän (ja edullisen) koirankopin ja -tarhan pihamaalle?

Vaikuttaa siltä että olemme tulleet hankkineeksi "ulkoilma" kaverin - viihtyisi välillä pidempäänkin pihalla pällistelemässä. Mikäs siinä kun olisi tarha ja koppi - vaan mistäpä nämä ? Osaatko suositella?

Lisätty: 28.12.2009 - 15:37

"Matkalaukulle" vastauksena: meillä asuu valkoinen paimenkoira (pentu) joka haraa välillä neljällä tassulla vastaan kun pitäisi tulla sisälle.
Koira saa kyllä tarpeeksi liikuntaa mutta nauttii suunnattomasti kun saa "kököttää" pihalla ja haistella tuulta - katsella lintuja ja kuunnella maailman menoa.
Eihän siitä nyt vallan ulkokoiraa olla tekemässä mutta tarvitaan turvallinen paikka jossa herra voi kököttää silloin kun on hyvä sää ja fiilikset vaikuttavat olevan sen mukaiset:)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 11:24

Tuolla noita näkyy olevan:
www.google.fi/search?source=...oirankoppi

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille avusta! koppi löytyi noutoa vaille ja tarhaankin ollaan keksimässä ratkaisu!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 11:16

katso huutinetti, keltainen pörssi netistä , suomi 24 tori joskos noista löytyis , olen vaan niihin joksus seikkaillessani niil sivustoilla , niin törmännyt .. onnea etsintään ja sit googleen nuo toiveet , tiedä mitä kaikkea sielt tuleekaan vastaan.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2009 - 12:23

Käsistään näppärä rakentaa kopin itsekin käden käänteessä. Eikä se aitaaminenkaan kovin vaikeaa ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 13:06

Mikähän rotu teille mahtaa olla tulossa? Sitä vaan tarkoitan, että ns"ulkokoiria" on niin kovin vähän.Googlettamalla löytyy ohjeet ja osoitteet mahdollisiin hyviin koirankoppeihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 13:50

Jos asuisin lähellä niin tekisin teille ja ei maksaisi mitään.Koiran"talo" on suht'helppo rakentaa ja se on tosi kivaa puuhaa kun voi hiukan inspiroidakin tehdessään.Tein syksyllä "talviasuttavan"kopin sukulaisen monirotuiselle Piikkiössä ja hyvin viihtyy Rocki poika siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 02:39

Jollette kuulu vielä kennelliittoon, niin käypä kirjastossa lukemassa Koiramme-lehti. Sen loppupäässä on ilmoituksia ja mainoksia sivutolkulla eri koiratuotteista, mm. lämmitettävistä koirankopeista ja aidoista sekä aitauksista.

Ulkona oleminen tarjoaa pennulle paljon virikkeitä, mutta olishan se tosiaan vielä tässä vaiheessa paras olla siellä yhdessä koiran kanssa. Mikään koira ei halua liata pesäänsä eli se ei tule vääntämään torttuja omalle pihalle kuin "pakosta". Pentu kuitenkin vasta opettelee sisäsiistiksi jne.
Meidän lappalaiset ilmeisesti palasivat normaalitilaan, kun ulkona oli paukkupakkaset, joten ei ole vaikea kuvitella, että koira nauttii ulkona olosta juuri nyt. Meidän rivaripihalla on osa maalattua puuaitaa ja loput verkkoaitaa. Okt:n pihalle tulee sitten joskus koirankoppi sinne varjopuolelle, jotta koirat pääsevät vilvoittelemaan.