miks pullokola ei oo yhtä hyvää kuin roskaruokaravintolakola?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 06:47

Molemmissa tapauksissa hampaat tuhoutuvat ihan yhtä hyvin....;=).Lasipullossa cokis vielä maistui mutta nykyään muovipulloista liukenee juomaan kaikki myrkyt.CocaColalla saa muuten wc pytyn kirkkaaksi kun lorauttaa sitä desin ja antaa olla yön yli ja aamulla kun harjaat sen niin a`vot kun tuli kirkas pytty!Vatsassa se ei taida tehdä niin.....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 02:33

Höh. Kyllä ne on samanmakuisia. Kuvittelet vaan. No kolajuomiakin on nykyään erilaisia, joskin niissä on hivenen pienet makuerot. Ympäristövaikutus tekee roskaruokakolasta parempaa, ystävä hyvä. Mainoksen uhri...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 06:12

ravintolassa yleensä otetaan kola juoma-automaatista ja lisätään jäitä.
ehkäpä myös se tunnelma siellä roskaruokaravintolassa on erilainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 11:20

Sehän on roskaruuan vastapaino niin maistuu hyvälle.Kokeile kotona ja tee vertailevaa tutkimusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 12:16

Niimpä.Ulkomailla on kokikset muutenkin ihan erimakuisia kuin suomessa.Paljon parempia!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 00:16

Roskaruokaravintolassa se kolajuoma tulee yleensä isosta säiliöstä, lisätyn hiilihappopaineen voimalla hanasta, jolloin se voi olla hapokkaampaa kuin pullosta kaadettu. Siten se ehkä maistuu pirteämmältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 20:43

Useimmat ovat päinvastaista mieltä. Ainakaan pitsapaikoissa (Buffa&Rax) se ei ole parempaa vaan usein miedompaa ja laimeaa. Varsinkin sprite on hanasta otettuna makeaa sokerivettä verrattuna pulloversioon.