Joko teillä joulukuusi karistaa neulasia?

Meillä ei näköjään tarvii kuin vähän tiukemmin katsoa kuusta niin neulasia tippuu. Mutta silti se saa ainakin viikon verran vielä kotiamme koristaa.

Avainsanat: joulukuusi neulaset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 10:52

Kyllä, eikä asiaa helpota Murjottava-Maikki yhtään, kun säntäilee kuusen alla häntä pystyssä :-)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 23:45

Kyllä ei nuo pikku koristekuuset karise. En halua kerrostalossa havun neulasia siivottavaksi.
Joten ei ole kuustakaan oikeata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 23:56

Kuusi on tänäkin vuonna tiukasti paketissa, joten ei karise.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 00:12

Pikku ikikuusi pöydällä,joka ei taatusti varise tai karise.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 00:14

Hieman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 01:06

Ei ole kuusta ja vanhemmila se on pavekeella jota ihailin.ulkona karisee erittäin vähän ja on helppo siivota

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 04:51

Ei ole myöskään kuusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 06:23

ei ole joulukuusta, ei edes parvekkeella.
tuolla hoito-ohjeita joulukuuselle.
www.rakentaja.fi/index.asp?s...hjeita.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 06:42

meillä vaan n. metrinen sypressi , jota ahkeraan kastelen vähän kerrallaan, ei ole karisut , mut jos pääsee kuihavahtaan niin sit on kyllä mennyttä... kokeilen , joskos saisin sen pysymään hengissä kesään asti, niin istutan sit ulos .. mut jännittää miten käy...kynttilät siitä poistan , kyllä nuuttinna kait ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 08:15

Samoin meillä ei tuo muovikuusi karistele neulasiaan. Kerrostalossa kyllästyin oikeaan kuuseen tai oikeammin niihin neulasiin kotona lattialla ja käytävässä ja siirryyin jo n. 10 vuotta stitten muovikuuseen. Pihkaakin tippui niistä oikeista kuusista tietysti aivan kuten pitääkin. Tuoksunsa puolesta oikea metsäkuusi kyllä hakkaa tullen mennen tuon pölyisen muovikuusen. Ja tietty se tunnelma kun se haetaan metsästä ja naarmutetaan auton katto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 11:42

Meidän kuusi tuolla ulkona voi oikein hyvin ja kestää kesään asti jos vain viitsitään pitää paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 11:47

Eipä pahemmin ole varistellut neulasia, vaikka kisumme siellä hännällään ahkerasti on koettanut ravistella.. edellisvuonna kuusemme oli vielä maaliskuussa vihreänä ja vetreänä sisällä, eikä karistellut neulasiaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.12.2009 - 11:59

Eipä vielä, ehkä jo ylihuomenna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2009 - 12:10

Ei ole kuusta niin ei karise neulasetkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 12:38

Kyllä meillä on joulukuusi heti sisälle tuotuna karistanut neulasia.Jospa ei tarvis enää kauvaa sisällä sitä pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 16:54

Kyllä siellä kasa on. Outoa tuossa meidän kuusessa oli, kun tuotiin sisälle, tuoksui koivulle. Ihan kuin olisi ollut märkiä saunavihtoja kämppä täynnä. Seuraavana päivänä tuoksui sitten jo vähän kuuselta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 19:22

Meillä ei ole kuusta olenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 21:48

Ei karise vaikka on monta vuotta vanha...taas pitää sitten viedä vinttiin lepäämään..hyvin on palvellut meidän tarpeisiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 20:33

Ei ollut tänä vuonna kuusta.
Marimekon liikkeessä oli melkoinen sotku kun avasivat kaupan pyhien jälkeen, vaikutti kyllä siltä että kuusen juottaminen oli tyystin unohtunut...