Haittaako sinua, kun kaksoispyhinä kuten jouluna jää sanomalehtesi ilmestymättä?

Minä olen varsinainen lehtifriikki ja niinpä jälleen piti kahteen lehdettömään aamuun varautua ostamalla etukäteen jouluaaton Hesari + iltapäivälehti.

Avainsanat: lehdet ei joulunpyhinä ilmesty

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 00:10

Tosiaan aikavaras,aina menee kaks tuntia hesarin kimpussa,plus kahvit ja voileivät,mutta kahteen päivään,kun ei tullut,jo vain olin tyytyväinen,kun se kellotti postilaatikossa,lumisen läpän alla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 23:43

Nettihän on olemassa ja tärkeimmät saa täältä luettu, emmekä muutenkaan tilaa sanomalehtiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 23:53

Lopetin Hesarin tilauksen joku vuosi sitten, enkä ole tippaakaan katunut.
Mokomakin aikavaras ja tuhoaa vielä ilmaston ja sademetsät, kun sitä ei edes saa ilman sunnuntainumeroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 00:14

Ei haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 01:08

Ei haittaa kun en ole lehteä tilannutkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 02:32

Ei haittaa. Vastaavina pyhinä tulee hengailtua koko päivä pyjamassa, joten en ota stressiä lehden takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 04:52

Luen lehdet netissä.En tilaile tai ostele niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 06:42

ei kolahda postiluukusta muutakuin ilmaislehti Seinäjokinen ja Seinäjoen sanomat, luen lehdet netissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 06:46

eipäs tuo haitannut mitään, tuli luettua netistä sit muitakin lehtiä, kuten turkulainen, kulmakunta , hesaria ja iltalehteä....niin ja huomasin , et on mukavaa lukea nettilehteä, kun saa txt suureksi ja näkeekin, kuin taas painettulehti josta saa prilitkin pääs tihrustaa ... en oikein osaa lukea lasit päässä , mut pakko opetella , kun ei nää , kuin otsikost enään täs iäs...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 08:17

Kyllä se vähän oli vaikeata saada aamukahvi juotua ilman aamulehteä, mutta minkäs teet. Kyllä ne lehdentekijätkin varmaan ovat jouluvapaansa ansainneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 08:54

Kyllähän se hieman harmitti, ei tahtonut aamut oikein lähteä käyntiin,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 09:16

Ei haittaa, on muutakin tekemistä joulun pyhinä. Ei olla edes kotona jouluna ja maalle appivanhempien luo tulee paikallislehti mutta ei sekään ilmesty joulunpyhinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 10:59

Ei haittaa..vaikkka on kestotilauksena Kymen Sanomat..netistä voi lukea lehtiä jos haluttaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.12.2009 - 11:58

Ei sitten vähääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2009 - 12:07

Ei haittaa kun ei tule muutenkaan lehteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 17:33

Kyllä minua haittaa,kun silloin aamusta puuttuu jotain,kun lehti ei tule.Olin hyvilläni eilenaamulla,kun lehti viimein tuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 20:29

Meille ei tule kuin sunnuntain Hesari ja Iitin seutu, ei haittaa vaikka ei pyhinä tuliskaan Hesarii, netistä ja teksti-tv:stä näkee tärkeimmät uutiset...... Hesaristakin luen vain nuo kuolinilmotukset ja sarjakuvat... miehelleni tärkeempi tää Hesari, hän sen tilannutkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 10:39

Huom!Obs!Urgent! Murrr...murrrr...

Sanomalehteä voi syyllistää "aikavarkaaksi" kyllä - mutta sanomalehti on moninverroin ekologisempi ratkaisu kuin esim. netin käyttö. Tämä on mitattu ja siitä on olemassa ihan oikeaa faktatietoa!

"Aikavarkaus" käsite on sikäli mielenkiintoinen - jos salakavalasti yritän sivistää itsenäni ja olen vielä sen verran utelias yrittämään edes ymmärtää ympäröivää maailmaani niin kyllä se ratkaisu on silloin teekuppi - oma hetki keittiön pöydän äärellä ja se kahiseva lehti! Ihan ilman muuta!

Itse olen niin outo ajatusten ja käsityksieni kanssa että jos joku minulle joskus sanoo että "en koskaan lue yhtikäs mitään lehtiä tai kirjoja" niin kyllä minä kummastelen että mistä ihmeestä sitten voi saada mitään tietoa - uusia oivalluksia elämäänsä.

Netti tarjoaa uuitsia kyllä - lyhyesti mutta ilman syventävää loogista taustoitusta.

Kun lehti ei muutamana päivänä vuodesta tule kaivan esiin edellisen päivän lehden ja luen sitä. Aina sieltä jotakin aikaisemmin huomaamatta jäänyttä löytyy.

Painonpojat ja -tytöt sekä jakajat ovat kyllä muutaman totaalisen vapaapäivänsä vuodessa ansainneet! Toimitus puoli sitävastoin ei ikinä lomaile:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 20:28

Ei haittaa kun en sitä muutenkaan lue joka päivä. Tärkeät uutiset näkee netistä jo edellisenä iltana ja kyläjuoruja ei jaksa lukea lehdistä. Tarjousten perässä harvemmin tulee myöskään juostua.