Tilaisitko läheisellesi joululahjaksi jonkun lehden vuosikerran?

Minä olen todennut sen varsin näppäräksi tavaksi hoitaa joululahja-asioita ja niinpä tänäkin jouluna mieheni, poikani ja kaksi kummilastani saivat kukin mieleisensä lehden vuosikerran minulta joululahjaksi.

Avainsanat: lehden vuosikerta joululahjaksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2009 - 11:16

En ainakaan kotijoukoille mutta kummilapsille olen joskus tilannut lehtiä lahjaksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 23:42

Tilasin vaimolle yhden vuosikerran lehteä Naiset täällä virossa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 00:06

Varovasti kyselin, mutta ei kelvannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 00:15

Kyllä, jos haluaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 01:10

En tilaa kun olen tilaukset jättänyt minimiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 06:28

kyllä tyttärelle ja hänen lapsilleen....siinä on sit lukuhetkiä jokaisen makuun....kysyin vain minkä he haluavat ja tilaus nettiin , niin kätevää...nyt jo useamman vuoden olen niitä tilannut ..tyttärentytär vaan vaihtelee ,et välil suosikkia ja demi lehteä, mut pojalle taas on futislehti tullut , ja sitä ei ole tarvinnut vaihtaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 08:19

Aiemmin lapsille Aku Ankkaa ja Nalle Puhia. Tänä jouluna en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 11:00

Tänä jouluna en tilannut..joskus aikaisemmin olen tilannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.12.2009 - 11:58

Jos tiedän että lahjan saaja haluaa nimenomaan jonkun tietyn lehden, niin siinä tapauksessa kyllä. Muuten en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.12.2009 - 12:06

Olen tilannut lapsenlapselleni. Ensin Prinsessa-lehteä, sitten kun lapsi kasvoi siitä iästä yli, niin tuli vuoroon Hevoshullu. Olivat hänen toiveitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 12:17

En ostanut enkä tilannut lahjan lahjaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 12:40

En tilannut ,minusta se ei ole välttämättä hyvä lahja idea.koska ei voi tietää pitääkö saaja juuri siitä lehdestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 12:44

Olen tilannut NEWSWEEK-lehden jo kolmena vuonna vävypojalle eli siitä asti kun hän Suomeen muutti. Tiedän, että tykkää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 20:32

Äidilleni vanhainkotiin Apu-lehden olen tilannut jo vuosia, näkee tv-ohjelmat ja tykkää tästä lehdestä myös muutenkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 20:24

No tavallaan... tyttärelle on tilattu Muumilehti joka ilmestyy kerran kuukaudessa. Muutama vuosi sitten tilasin itselleni joululahjaksi luontolehden.