Mitä elämässäsi olisit tehnyt toisin?

Ei nyt itselläni heti tule mieleen mitään vaikkei tämä ole ollut ruusunlehdillä tanssimista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 18:15

Olisin panostanut enemmän ihmissuhteisiin ja niiden ylläpitoon. Mitä vanhemmaksi tulee sitä enemmän yksin jääminen pelottaa. Ja sitten ehdottomasti olisin jo kymmenen vuotta sitten keksinyt keinon elää ja ansaita elantonsa lämpimämmässä maassa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 17:47

oisin jättänänyt yhden laikkauksen menon väliin , jollain tekosyyllä...jos oisin tiennyt mitä siitä seuras ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 18:02

Olisin ehkäpä opiskellut vieläkin enemmän ja ahkerammin ja ihan toiselle alalle:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 18:04

Oh hoh...pää tulee kipeäksi jos miettii mitä olis tehnyt toisin ja mitä tekemättä.No,vaikka het delaisin niin eletty on täysillä ja paljon nähty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 18:24

Olisin lukenut enemmin ja sitten jättänyt kaikki naiset rauhaan ja elänyt poikamiehenä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 18:35

Olisin valinnut toiset vanhemmat, vähän rikkaammat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 18:37

Ei tuu mieleen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 18:44

Olen aika tyytyväinen elämääni. Jos olisin jonkin kohdan erilailla elänyt olisiko se tuonut sitten taas jotain muuta epämiellyttävää mukanaan. Sanotaan usein että parempi huono--- kun ei ---- ollenkaan. Mitäpä sitä jossittelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.12.2009 - 19:03

Miettinyt kaksi kertaa ennenkuin tein ison päätöksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.12.2009 - 19:10

Yhden jos toisenkin asian tekisin toisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 19:20

Olisin kouluttautunut vähän vielä enemmän. Olisin ehkä voinut olla joku sosiaalialan ammattilainen. Nyt pyöritin papereita 30 vuotta.Mutta, mennyt aika ei koskaan enää palaa..jne..Nyt täytyy tyytyä olemaan eläkeläisenä siinä, missä olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 19:32

Olisin käynyt kouluni paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 02:26

^ Kuin myös. Olisin hakenut vain yhteen jatkokoulutuspaikkaan, lukenut kunnolla ja päässyt sinne. Samoin olisin aikoinaan jättänyt viemättä koirani äidilleni hoitoon, jonka johdosta sen toinen silmä on lähes sokea...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 11:21

En keksi mitään järkeenkäypää mitä olisin voinut tehdä toisin. Enempää en olisi edes ehtinyt opiskella ja kehittää itseäni kun olen tehnyt sitä koko ajan muutenkin. Ehkä olisin voinut kokeilla politiikkaan menoa jo varhain, pistäydýyn muutaman vuoden vain kunnallispolitiikassa... kun opiskelut vaativat osansa silloin.
Ei kannata jahkailla mitään paitsi jos on tehnyt jotain tosi "kehnoa" ja se kaduttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2009 - 19:44

On niitä paljonkin, vaikka nyt nuoruudesta eräs urheiluseuravalinta, se meni väärin, samoin yhden asunnon hankinta oli myös turha liike... Olisin lukenut itseni sosiaalialalle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2010 - 10:31

syntynyt aiemmin...mutta olen 15.10.2001 klo:18:20