Miten viime päivät menneet, oliko mitään kommelluksia?

Paloiko kinkku, menikö lahjat väärällä henkilölle.....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 18:29

Jahas , kyllä aina on kommelluksia ja jos ei kenkä hierrä, niin värkki jököttää, sanotaan.
Elämä on kovaa ja ilman kovaa ei ole elämää!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 17:51

kaikki hyvin ruokaa oli taas vaix muille jakaa ...no kävihän noita ruokavieraitakin ja kahvittelijoita ...lahjat olivat hyviä ,kuin myöskin joulu kaikken kaikkians oli oikein mukava ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.12.2009 - 19:02

Ei ole ollut kommelluksia. Itse asiassa ainakin yksi lahja oli ylitse muiden. Oli juuri odotettukin (tietämättäni) sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 19:03

Kaikki mennyt suunnitelmien mukaan ja rauhallinen joulu alkaa olla paremmalla puolella. Jäi siis oikein hyvä mieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 19:36

Ainahan niitä kommelluksia sattuu. Laatikot unohtuivat ottaa pakastimesta ja asia muistui mieleen vasta siinä vaiheessa, kun ne oli jo tarkoitus laittaa uuniin paistumaan. Piparitaikinasta unohtui sooda. Avaimet jäi sisälle kun lähdettiin koko perhe kauppareissulle. Hautausmaalle muistettiin ottaa kynttilät mukaan vaan sytkäri ja tulitikut unohtuivat matkasta. Mutta onneksi vaan tällaisia pikku juttuja, joista kaikista selvittiin tavalla tai toisella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 19:58

Aina jotain eteen sattuu.