Olisko kunnon pukki?

Korkeassa asemassa oleva intialaispoliitikko on joutunut eroamaan seksiskandaalin vuoksi.
Kongressipuoluetta edustava, 86-vuotias Andhra Pradesh -osavaltion kuvernööri N.D. Tiwari erosi eilen, kun paikallinen televisiokanava esitti videon hänestä kolmen nuoren naisen kanssa sängyssä.

Tiwarin mukaan video on väärennetty, mutta kongressipuolue pyysi häntä eroamaan.

www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat...12/1024133

Avainsanat: kunnon pukki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 18:26

Kyllä se on niin,että politiikotkin pitäs jättää rauhaan ja antaa heidän tehdä mitä haluuvat vapaaikanaan, myöskin täällä pohjolassa!

Lisätty: 27.12.2009 - 18:27

Pukki mikä pukki, näin joulun aikaan!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 17:28

no haluthan ne ovat hiirelkii.... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 18:03

Huh..huh.. "hiljaisessa vedessä ne kalat kutee" eli eipä ukosta uskoisi mutta eihän sitä koskaan tiedä miten viriilejä poikia ova tuolla intian maassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 18:38

No niinhän minä just sanoin, että mitä vanhempi pukki sen kovempi sarvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.12.2009 - 18:47

Pitäähän joulun aikaan pukkeja olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 19:41

Varsin viriili pukki, jos vielä 86-vuotiaana jaksaa kolmen naisen kanssa yhtä aikaa peuhata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 21:22

Mitä vanhempi sarvi,sitä isompi pukki :-O mutta toisaalta intialaiset perinteisesti osaa jogitemppuja :-D