Mitä mieltä olette kun minun Facebook kaveri asensi Jouluna saunaansa...

...stereot, kaiken lisäs aika hyvät omien sanojensa mukaan, hän kertoi
kun hän istuu lauteille toiseen päähän niin lauteetkin rupeavat väpättämään.
Itse vastasin hänelle että silloin ne stereot ovat vasta hyvät kun kiuaskivet
rupeavat pomppimaan musiikin tahdissa. Onko muilla napsulaisilla kokemusta
tuosta kummallista musiikki-innosta.

Lisätty: 27.12.2009 - 15:15

...voi voi Timppa, ajat muuttuu sanoi Eskoseni... En minäkään ihan helpolla
ymmärrä moista tekosta, mutta ihmisiähän on joka lähtöön.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 18:06

ennen kuulemma oli ihan sääntönä että joulusaunassa pitää olla hiljaa - jos meuhkasi niin siitä seurasi kaikkea kamaluutta tulevalle vuodelle - saunatontut (haltijat) siitä remuamisesta ottivat nokkiinsa.
Oli niin tai näin niin minulle olisi kyllä humpan jytke tai rokin räime sanunan hämyssä kauhistus!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 15:09

Eikö sauna ole rauhoittumisen paikka missä ei stereoita tarvita.

Lähteet:
oma mielipide

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 15:59

Makunsa kullakin. Lienee nykyään jo aika yleistä, että saunassa voi kuunnella kusiikkia ja ainakin asuntomessuilla oli jopa telkkarilla varustettu sauna. Minulle riittää hiljaisuus tai rupattelu saunakaverin kanssa eikä valaistuksen tarvitse olla kynttilälyhtyä kummempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 16:21

Kyllä kuului hyvää musaa aikoinaan yhdessä saunassa. Se ili mukavaa, mutta silloin saunottiin ja seurusteltiin pidemmän kaavan mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 17:26

kyllä itsekin hämyisessä saunassa hiljainen tunnelma musa vois ol paikallaan.. miettii kans , et jos vetäis kajarin pukuhuoneeseen, niin kuuliskos se silloin sit saunan puol hiljaksiin...tykkäisin kyl....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 18:38

Taannoin olin kyläpaikassa ja saunaan mentyämme esitteli jsäntäväki ylpeänä löylyhuoneessa olevaa isoa tv:ta!En viitsinyt sanoa mitä olin mieltä....Se oli iso tv ja upotettu seinään lasin taakse.Että kaikkea ne insinyörit keksiikin kun ei edes höyryiseksi kuva mennyt...;O

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.12.2009 - 18:57

Joillakin pitää olla täydellistä joka paikassa, onhan niitä telkkareitakin asennettu saunaan. Ja taideteoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 19:36

Nii-iin. Tällä menolla joku kohta ilmoittaa laittavansa lauteille urut. Mikäs sen mukavampaa, kun soitella Bachia, ja heitellä välillä löylyä.Kaikki on mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 20:04

Nykyisin asennetaan stereoita saunaankin, jopa minullakin on. Mutta harvemmin niitä siellä jaksan kuunnella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 20:47

Makunsa kullakin. On välillä aika remuta ja välillä aika hiljentyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 21:39

Wau,toi matkalaukun idea kuulostaa loistavalta;sauna ja Bach.Itse en kyllä kaipaa musiikkia saunaan,riittää hikipisaroiden tippuminen lattialle ja kivien pihinä,mutta kukin taaplaa tyylillänsä,niinkus miumaun FB-kaveri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 22:13

Onhan joillan kännykkäkin saunassa mukana,liekkö kukaan kannettavaa tietokonetta vieny sinne mukanaan.Ite oon pärjänny saunassa tähä asti mainiosti kiukaan ja omien ajatusteni kans.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 02:24

Aikamoinen sähköiskun vaara ellei ole asiansa osaava henkilö.

Kyllä minäkin mieluiten rauhoitun saunan hiljaisuudessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2010 - 17:52

EN KESTÄIS...mie olen saunassa ainakin rentoutumassa.