kaasupoljin painui pohjaan

Taloussanomat.fi
kiwi6.leiki.com/focus/sanoma...lk_is_ko_2

Lisätty: 27.12.2009 - 11:27

Uudesta bussista tuolla Laatokan takana katkesi kaasuvaijeri ja matkanteko lppui siihen!
Kuski ihmettelemään että mikä sille tuli? Aikamme porukalla asiaa tutkittuamme huomasimme ettei koko vaijeria ollut. Sitten sivusta auton kyljestä sisään ja siellä oli tietokonehuone. Sulakkeita vinopino ja kaikki kuittaillen, löytyihän se langaton yhteys kaasupolkimesta konehuoneeseen ja matka jatkui Karjalan korvessa etiä päin.

Avainsanat: voi voi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 14:18

Niin minullekin on käynyt, et kaasupoljin painui pohjaan ja vielä Sortavalassa. Kaasuvaijeri oli poikki.
Matkanteko jatkui lisänarun avustuksella konepellin ja sivuikkunan kautta, kun matkaseurani veteli kaasua vanhat, peräkontista löytyneet nahkahansikkaani kädessään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 11:17

Näkyy olevan autoja joihin ei ole tehty semmoista kytkintä...Kannattaa semmoinen hommata jossa on kun se auttaisi ko.tilanteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 11:56

luin tuost jutust ilttiksest ja mietin et miten sekin on mahdollista....mut näyttää olevan ..jäätyiköhän se vaijeri vai mikä kumman vika sihen sit tulikaan, mut toosi huonoo tuurii, kun just se puukin sihen sit osui...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 13:21

Nykyautoissa harvemmin on enää kaasuvaijeria. Kaasupolkimessa ja moottoritilassa vain sellaiset sähköiset potikat. Johtimia pitkin kulkee tieto, että missä asennossa poljin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 14:21

Kekseliäisyyttähän kaikki tuollaaiset tilanteet vaativat ja niin matka jatkuu jälleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 16:41

Siinä on varmasti ollut hirvittävä tunne, kun on tajunnut että nyt mennään vaan talla pohjassa tuli vastaan mitä vaan.