Täällä aamuvirkku kyselee,,mitäs on aamulla lumihommat..meillä tehtiin vasta piha pahtaaksi illasta..ja pyryn kanssa taas suuret kinokset

Kun on samat lumihommat ,,edessä...Voihan Sentään..Pitäiskö talo antaa..vuokaralle...Ja lähtä lämpimään..etelään talveksi..Mitä Mieltä oltte ajatuksesta......kun alkaa ikä painamaan....päälle.....??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 05:47

mene nukkumaan ja odota että aviomies tekee lumityöt,etelä on hyvä vaihtoehto lumitöille

Kysyjän kommentti

Hyvät neuvot..kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 08:40

Kyllä se varmasti raskaaksi käy,kun nyt lunta on tullut kerralla paljon.Täällä on nyt lumisade lakannut,mutta ,kun asumme kerrostalossa niin meillä hoitaa huolto firma lumityöt.Kävivät eilenillalla auraamassa pihan.En kehoita sinua vuokraamaan taloasi,vuokralaiset sotkevat vain paikat.Koita kestää toivotaan,että lumentulo loppuu tai ainankin vähenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 09:07

Kahvia juoden katselin pihalle ja illalla kolaan jos ei muut ole tehnyt lumitöitä sillä töihin lähtö velvoittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 10:16

Raput ja terassin harjasin, varsinaiset lumityöt saavat sielä odottaa, sillä täällä sataa parhaillaan lisää lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 10:58

Kyllä kerrostalossa on hyvä olla, kun ei tarvitse tehdä lumitöitä ! Etelä on hyvä, muttei sielläkään joulu tunnu joululta. Parempi ainakin joulu olla kotona!
Laiskoja on täällä nuo lumen korjaajat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 13:10

Pitäisiköhän vinkata että jos muutat Unkariin, siellä ei mene veroa eläkkeistä. Sinne rakennetaan nyt vanhusten palveluasuntoja Akac Tanyalle. Se on maaseutua. Puhuvat suomea. Nyt äkkiä varaamaan asunto vanhuuden varalle! Voin antaa sähköpostiosoitteen halukkaille, jos ette ole vielä kuulleet tästä mahdollisuudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.12.2009 - 18:40

Kyllä oli paikoittain kinoksia tuossa pihassa kun lumitöihin meni. Olisihan se kiva asua talvet lämpimässä maassa ja kesät Suomessa. Haaveissa...