ei pidä neuvoa, vai?

Neniin tulee;
www.iltasanomat.fi/uutiset/u...et/Kotimaa

Avainsanat: kaikenkarvaiset ystävät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 11:04

Niin,tiedä häntä miten ovat"neuvoneet"...?Välttämättä se ei ole ihan noin kuin lehti kirjoittaa mutta toisaalta voi hyvinkin olla..Sen verran tässä on oppinut,että pitää jutella näille tulevaisuuden toivoille ystävällisesti vaikka kuinka tekisi mieli sanoa:S......nan kakarat....Jos näyttää suuttumuksensa ne sen kuin yltyvät lisää pahaa tekemään mutta kun ihan kaverina puhuu ja perustelee niin kyllä se paremmin perille menee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 05:45

malliesimerkki hyvästä tahdosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 08:43

En menisi huomauttamaan mistään mitä näen,että säilyisi omanahka ehjänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 08:44

Kaikkea mahtuu homo sapiensien joukkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 09:07

vakoi vastaus Voi juku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 12:56

En minä ainakaan uskaltaisi puuttua kenenkään tekemisiin/hölmöilyyn. Ottaisin tarkat tuntomerkit ylös ja soittaisin poliisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.12.2009 - 16:48

Ei kannata puuttua, turpiin siinä saa itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 19:42

Minä soittaisin vähän vahvempaa sakkia paikalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 13:25

Menin minäkin kerran sanomaan yhdelle rouvalle, joka ei korjannut koiransa jätöksiä kadulta.Hyvä ettei tullut päälle. Nainen meinaan. Koira oli rauhallinen ja kiltti suuri berhandilainen. Koiraihmisenä korjasin oman koirani jätökset aivan varmaan pussiin. ja toin kotiin.Luulin ,että niin hieno rouva ei voisi jättää sellaista sotkua keskelle katua, mutta erehdyin taas kerran.Teksti, mitä nainen päästeli suustaan, ei sopinut ollenkaan hänen turkkinsa kanssa-tyyliin.Sitä ihminen oppii joka päivä uusia asioita.Yritän pitää suuni supussa, vaikka mitä näkisin. On kyllä vaikeaa, mutta parempi näin.