Oletko käynyt DUBAISSA?

Oletko käynyt Dubaissa, millaisia kokemuksesi olivat? Haaveilen itse matkasta kyseiseen paikkaan, siksipä kysyin.

Avainsanat: dubai

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 02:34

Kyllä, kävimme lomamatkalla jouluna 2005. Menepä tuolta yläpalkista hakuun ja laita hakusanaksi "dubai", niin löydät yhtä sun toista. Meidän matkakertomuksemme ei siellä vielä ole, mutta tarkoitukseni on laittaa. Napsuun liittymisestäni on sen verran vähän aikaa, etten ole vielä ehtinyt tutustua ihan kaikkiin toimintoihin...

Lyhykäisyydessään monikulttuurinen, siisti, lämmin ja turvallisen oloinen paikka, jossa pärjäsi todella hyvin englannilla. Liikenne oli ihan hullua ja ostettavaa olisi löytynyt vaikka kuinka.

Kysyjän kommentti

Kiitos kuvailevasta kommentista, ur the best! :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.12.2009 - 21:05

En ole käynyt, haaveilen kyllä minäkin sinne joskus pääseväni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 00:11

-94 työmatkalla mutta itse paikkaan en ehtinyt tutustua kun työ vei kaiken ajan ja harmitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 08:27

Olen käynyt,menisin uudelleen.Jeeppisafari oli mieleenpainuva.Kulta edullista.
Siellä oli jopa Ikea. Rannalta sai erittäin hyvää tuoreista hedelmistä puristettua mehua,jota puristivat paikan päällä.