Mitä ajattelette kun joku syyttää toista kysymyksessään...

...onko hän itse oikeassa aina, eikö hänessä itsessä mitään vikaa ole jos asiat on vinksin vonksin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.12.2009 - 20:40

Tarkoitatko sitä haisee-kysymystä,siinä nyt ei ollut päätäeihäntää,taasen typerät anonymiukset asialle,niiden on mukamas helppo huudella puskan takaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.12.2009 - 20:37

En ole varma tarkoitatko tätä, mutta yleisesti ottaen ei kukaan yksin riitele. Kyllä silloin toisessakin osapuolessa on jotain epätäydellisyyttä. Esim. minä voin ärsyttää kaveriani, joka ärsyyntyneenä sitten purkaa kiukkuaan ja pahaaoloaan minuun ja minä annan taas takaisin. Siitähän se soppa syntyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 20:38

ei se mielestäni kuulu asiaan jos tuolle linjalle lähdetään.Jos joku kysyy niin siihen ei kuulu em.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 20:40

Kyllä riitelyssä on aina kaksi osapuolta. Asioilla voi olla näkemyseroja, joita toinen ei huomaa.

Lisätty: 27.12.2009 - 02:04

Tuon viimeisimmän kommentin luettuani alan olla hänen kanssaan samaa mieltä. Joskus nuorena minulle sanottiin, että ei ihmisten tarvitse riidellä keskenään, asiat riitelee. Valitettavasti moni ei kykene näkemään asioita toisten silmin. Empatia puuttuu. Emme voi mitenkään tuntea toistemme lähtökohtia, jolloin meidän tulisi kyetä hyväksymään näkemyserot, kunnioittamaan toistemme mielipiteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 20:56

Riitaan tarvitaan aina kaksi, ei yksin kukaan tappele. Sama kuin tappelisi kuuroille korville. Joskus toinen on oikeassa, ja se pystytään todistamaan. Toisaalta, on näkemyseroja ja mielipide-eroja joten... Vastaukseni pysyy siinä, että riitaan tarvitaan kaksi osapuolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 22:13

Olen valitettavasti ulkona kysymyksestä, mutta ainahan riidassa on kaksi osapuolta ja jos on kysymys anonyymeistä, niin älä ole milläskään ja anna asian olla sikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 23:46

Toivon että se ei tule tavaksi napsussa. eihän kaikki ole samaa mieltä eikä tarvitsekkann miellyttää toista vaan hyväksyä hänenkin mielipiteensää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 00:30

Olen joskus eri mieltä jostain vastauksesta mutta pidän sen omana tietonani koska kyllä maailmaan mielipiteitä mahtuu.Joskus sanotaan,että"asiat riitelee,ei ihmiset".Kyllä olen sellaisiakin ihmisiä nähnyt jotka yksinkin riitelee mutta se taitaa mennä psyykkkisen sairauden puolelle.Kartan riiteleviä ihmisiä mutta asioista voi KESKUSTELLA vaikka mielipiteet eroaa!Joskus katson anonyymien kirjoituksia ja kun kirjoitustyyliä katsoo niin voi tietää kuka on niiden takana.Mielestäni on raukkamaista kirjoitella anonyyminä.Jos ei ole kanttia asiaa esittää niin anonyyminäkään en alkaisi pullistelemaan mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 01:18

Nyt alkaa tuntumaan...että napsu ei ole enään mitä ennen oli..se oli ihan kivaa ja rentoa....nyt tulee riitoja ihmiseten kanssa yksityis-viesteissä...mitä lähetellään....taidan pistää hupun silmillee...poistua koko porukoista....KATSELEN JA KUUNTELEN MITÄ TEEN??????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 12:45

nyt olen jättänyt vähimmälle noita kyssärien lukemisia , mutta pitääkin katsoa mistä aiemmassa on kysymys.. mut jos täällä alkaa riiteleen ja jonkun txt tai muuta ilkikurisesti kitjoittelee , niin kandee varmaankin ottaa ihan yhteyttä tuon ylläpitoon ja joskos sellaiset pahansuovan populat sataaisiin poistetux , enenkuin täältä katoo kaik mukavat immeiset ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 11:30

En tiedä mistä lienee kyse eikä juuri kiinnostakaan. Onko täällä kahdenlaisia ihmisiä, sekä mukavia että vähemmän mukavia...en menisi luokittemaan lainkaan. Asioista kannattaisi pitää keskustelua yllä, silloin vältytään harmeilta. Toinen ei myöskään voi toista tänne valita.