Jos Mesessä poistaa henkilön, pitääkö vastapuolen poistaa myös, vai jääkö se roikkumaan off-line:in kunnes arvaa itse tilanteen?

Olen kysynyt tätä tuttavilta ja kahdenlaista vastauksia olen saanut. Onkohan täällä viisaampia? Kun katsoo onko, henkilö verkostossa vai ei se ei selitä mielestäni mitään. Voihan olla, että jostain muusta syystä ihminen on matkoilla ja pysyy kuukausia off-line tilassa.

Lisätty: 26.12.2009 - 20:39

Kiitos vastauksestasi, sali minun esittää lisäkysymys, tai kuka muu hyvänsä voi vastata. Minulla on Microsoft Messenger for Mac ja viimeinen versio, ilmeisesti maciin ei ole saatavilla Liveä. Ongelma, etten halua poistaa yhteystietoja ainakaan vielä, for ever. Mikäli se on torjuttuna voiko sen nähdä toinen? Torjutun kuvake syntyy itselle jos laittaa, mutta näkyykö toiselle torjutun kuvakkeella vai offline-tilassa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 26.12.2009 - 20:18

" Jos käytössäsi on Windows Live Messenger, niin helposti voit poistaa kontaktit suoraan hiirellä. Jos kontaktit ovat lisänneet sut meseen, niin et voi poistaa heitä sieltä koska kontakti ei ole sua poistanut omalta listaltaan.
Siis se lista jossa on estetyt kontaktit eli torjuntalista. Sieltä ei voi poistaa jos toinen ei ole poistanut. Syy siihen on että kontaktit ovat serverillä. "

Lisätty: 27.12.2009 - 06:33

msn-messenger.en.softonic.com/mac
voisitkohan tuolta löytää prbleemaasi vastauksen, tai ehkäpä voisit kysyä supportilta tai selailla usein kysyttyjä kysymyksiä, jos sieltä löytyisi.
itse en käytä messengeriä, en kyllä osaa vastata näkyykö se torjuttuna vai offline tilassa
( skype käytössä )

tuolla lisää:
en.kioskea.net/s/Messenger+m...m+download

Lisätty: 27.12.2009 - 06:36

skype for mac users:
www.skype.com/download/skype/macosx/

Lähteet:
keskustelupalstalta poimittu vastaus