Miksi anonyyminä?

Jos kysyt tai vastaat anonyyminä, niin miksi? Miksi et sillä omalla 'profiilillas/nimimerkillä'?
Nimim. 'asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta..' olen niin maan perusteellisen utelias.

Lisätty: 04.08.2008 - 20:03

Noin mulle itsellenikin on käynyt, mut sit hokasin et 'maalaan' vastaukseni, jonka jälkeen kirjaudun Napsuun ja sit vaan 'liitän' sen kysymykseeni/vastaukseeni uudelleen.

Lisätty: 04.08.2008 - 20:07

Äskeinen lisäys oli siis varta vasten Terhille.... jopa taas pitää muka kiirettä mulla...?
No, miksei tietty muillekin mahdollisille tuleville vastaajille....

Avainsanat: anonyymi napsu profiili nimimerkki kysymys vastaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.08.2008 - 22:05

vastaillut olen poikkeuksetta omalla nimimerkilläni, se minusta olisi hyvä tapa muutenkin, ajan mittaan saisi edes jonkinlaisen kuvan tästä porukasta

ne muutamat kysymykset jotka olen tehnyt ovat menneet sekä/että, ei lipsahduksina vaan ihan tarkoituksella, halusin kokeilla vaikuttaako oma nimimerkkini mitään siihen millaisia vastauksia saan, eipä mielestäni vaikuttanut, joten jatkossa kysymykset tullee nimimerkillä

sen kyllä ymmärrän että joitakin kysymyksiä on helponpi tehdä ihan anonyyminä, vastaajalle siitä vaan voi tulla sellainenkin ongelma ettei välttämättä tiedä onko kyse lapsesta vai harmaa hapsesta (se kuitenkin vaikuttaa vähän miten vastaa)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.08.2008 - 19:51

mä olen ainakin niin tohelo, että välillä kun tulen napsuun unohdan kirjautua. sitten kun olen jo hirveen stoorin kertonu vastaukseksi huomaan, että en olekaan kirjautuneena. ja jos vastauksen välis kirjautuu, niin vastaus katoaa välissä. siks mä ainakin joskus vastaan anonyyminä, eli ihan omasta mokasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2008 - 09:44

minustakin on reilunpaa vastata omalla nimimerkillä, joskus olen kuitenkin kysynyt anonyyminä (kolme kertaa) ja muita kertoja ei olekaan.
jo kysymyksistä saa aikalailla selville kysyjän iän ja sukupuolenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2008 - 13:26

Henkilö ei vain halua antaa itsestään enempää tietoa.Poikkeaa aika lailla minusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
uma
Vastattu: 10.08.2008 - 22:10

Ehkä ei vaan kehtaa jotakin intiimimpää tai hölmöä paljastaa itsestään.