Oletko petynyt Napsuun? Miksi kaiken täytyy olla ulkokultaista?

Jouluaaton jouluntervehdykseni on poistettu. Ette voi tietää kuinka koskee kun joulu ja kaikki muutkin juhlat menee pilalle. Vaikka manasin joulua parin kirosanan säestyksellä, tajuatteko että joillekin joulu on rasite, ei ilon juhla?

Lisätty: 26.12.2009 - 20:35

Kiitos vain Napsulaiset kun en saanut teiltä myötätuntoa, vaan aloin taas itkemään. Olette aika sydämetöntä sakkia. Jos teillä ei ole kokemuksia, miltä tämä tuntuu, niin eläkää vaan omissa linnoissanne. Kyllä se panee kiroamaan joulun jos tarpeeksi joutuu kärsimään. Kiitos Ida. Sinä ymmärsit.

Avainsanat: jatkuva itkeminen. paha olo riitely alkoholi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.12.2009 - 19:47

Joo ei kannata kiroilla täällä - vaikka en ole sitä itse koittanutkaan:)

Joulu voi tosiaankin olla jollekin juhlista jaloin ja toiselle tuskaa...

En oikein osaa tuohon vastata juuta enkä jaata - ehkäpä tuo Idan viisaus taas edellä kattaa kaiken:
Joskus voi tosiaankin ihan itse valita mitä haluaa tehdä ja kenen kanssa aikansa viettää - vaikkapa sitten joulun.
"Elämän pitää olla elämisen arvoista" ja halusipa tai ei niin jokainen on viimekädessä oman onnensa seppä! useasti se vaan on näin?!?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.12.2009 - 17:21

Tiedän ja tajuan kyllä. Toivon että kohdallasikin paha olo ja juhlien lisärasitteet joskus helpottavat ja pääsisit nauttimaan juhlista sellaisina kuin toivot. Arvaan, että moni muukin pelkää jo ennakkoon kaikkia juhlapyhiä eikä osaa nauttia niistä siten kuin haluaisi. Ei se ole joulun vika vaan meissä ihmisissä asuva pahan olon tunne joka sitten purkautuu lähimmäisiäkin vahingoittaen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 18:05

Ymmärran kyllä että Joulu ei ole kaikille juhla, mutta kirosanat eivät kuulu Jouluun eikä se tarkoita ulkokultaisuutta vaa Joulun alkuperäistä sanomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 18:40

mitäs kiroilit
"haahaa"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 18:49

En ole pettynyt Napsuun ja olen vain iloinen, että ylläpito poistaa sopimattomiksi katsomansa tekstit. Kyse ei ole ulkokultaisuudesta vaan siitä, että me napsulaiset ollaan sentään aika sivistynyttä väkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.12.2009 - 19:09

Rumien sanojesi takia se poistettiinkin. Pahanolon voi purkaa nätimmilläkin sanoilla. Muistan sinun kyssärisi. Kysyn vain että onko sinun pakko katsoa sitä touhua - eikö ole mitään ulospääsytietä siitä kierteestä. Elämän pitäisi olla elämisen arvoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 19:11

Jos käytät sopimatonta kieltä ja ns alatyyliä, niin on oikein ettei sellainen moska pääse ihmisten ilmoille.Mene metsään itseksesi huutamaan, niin että korpi raikuu.Joulu on kuitenkin jokaisella, jonkinlainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 20:03

Kaikki eivät aina voi nauttia joulusta eikä muista vastaavista juhlista mutta kiroilu ei sovi joulun yhteyteen eikä muulloinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 20:24

Minä ajattelin tuota lähettämääsi otsikkoa. Se oli oikein että
Napsu poisti sen. Olisit luonut otsikon toisenlaiseksi ja sitten lisä-
selvitykseksi asianmukaiset syytökset, eihän siitä otsikosta välttämättä
mistä se johtui, oliko kenties itsessäsi syytä, sitä et maininnut lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 20:43

Niin olen aina sanonut,että EI OLE PAKKO elää sellaista elämää jota ei halua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 20:57

Koirat haukkuu, karavaani kulkee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 00:38

Vaikka kysyt anonyymisti on helppo lukea"rivien välistä"kuka olet.No,haluamatta mitenkään loukata kysyn sinulta,että olisikohan se nyt siellä sinulla itsetutkiskelun paikka....!? Jumala suokoon sinulle tyynettä hyväksyä asiat,joita et voi muuttaa...Rohkeutta muuttaa mitkä voit...ja viisautta eroittaa nämä toisistaan! On ns. tyyneysrukous.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 12:51

no jos elosi on todella kurjaa , yksinäistä ja masentavaa niin klisee tai ei toivon oikein sydämmestäni sinulle jaksamista ja parempaa uutta vuotta .. en tiedä taaskaan mitä aikaisemmin kirjoitit , mutta luulen et tääl napsus on automaatti, joka poistaa kaikki kirosanat , jot jos vain voit niin jätä ne kirosanat pois ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.12.2009 - 16:01

Napsuun en ole pettynyt, eikä tämä mitään ulkokultaista touhua ole. Mutta kirosanoja täällä ei saa käyttää, ja vielä kun toivottelit niillä sanoilla meille muille hyvää joulua. Ei todellakaan ollut kaunista luettavaa. Jokainen voi lähteä sellaisesta suhteesta pois, missä toinen aina aiheuttaa pahaa mieltä ja hammasten kiristystä. Ei ole meidän syy, jos teillä ryypätään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2009 - 08:58

Ei kannata kiroilla, se ei kuulu sivistykseen. Hyvä että rumia sanoja sisältävät viestit poistetaan ja etenkin joulun aikaan.
Mitä apua kiroilusta on, sillä ei saa sympatiaa eivätkä asiat parane vaikka kuinka vaahtoaa. Ihan toisilla metodeilla mieli tyyntyy.
Jos joulukin on rasite, se kannattaa unohtaa kokonaan, sillähän siitä pääsee.