keksin keinon miten pizza on terveellistä, syö vaan täytteet ja jättää pohjan syömättä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.12.2009 - 18:52

Just joo, rasvainen juusto, kinkku ja muut täytteet vaan nassuun!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.12.2009 - 16:42

Noo oletpa Aika keksiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 17:36

Heh,väittäisin jotta ihan toisinpäin.......ellei se ole kasvispizza!?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.12.2009 - 19:04

Ilmeisesti kysyjä ei syö ollenkaan vaaleaa leipää. Aika sottaiselta ja hitaalta kuulostaa tuo pelkkien täytteiden syöminen, ellei niitä sitten syö suoraan astioista missä niitä säilytetään ennenkuin ne pizzaan laitetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 19:55

Ida - sinä olet sitten hauska tapus - taas täällä hihittelen joulumahaa kaksin käsin kannatellen:):)

Väitän että on terveellisempää jyrsiä se pelkkä pohja -eihän se ole kuin vettä ja vehnäjauhoa suolalla terästettynä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 20:27

Ja kysmys meille on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2009 - 20:52

Meillä leivotaan pizzapohjat grahamjauhoista tai vehnä- ja ruisjauhon seoksesta.
Olen aina ihmetellyt, miksi perinteiset äidin lihapullat ruskeassa kastikkeessa ovat terveellistä kotiruokaa, mutta pizza ei.