Muistatko PEX karkki"automaatit".Tai niitä sytkärin tapaisia joissa oli Mikki;Aku yms.ja ne ladattiin? -60 luvun lopulla?

Tänään jotkut keräilijät maksaa niistä satoja euroja.

Lisätty: 26.12.2009 - 20:39

Just,kyllä se tais olla PEZ....;O

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.12.2009 - 20:02

Mun mielestä ne olivat nimeltään PEZ;.kyllä niitä vieläkin on olemassa,täytteet löytyy erilaisilla papereilla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.12.2009 - 16:08

Samanlaisia on vieläkin,ainakin mun tenavilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 16:44

On niitä vieläkin ja tosi paljon niitä erilaisia keräillään. Siis muistan ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 17:19

Muistetaan.Äitini toi niitä,kun oli Hellaksessa töissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 18:25

Meilläkin on niitä muutamia mutta ei mitään -60 -luvun keräilyharvinaisuukksia vaan ihan viime vuosina hankittuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 19:20

Nätä uusia en ole nähnyt,mutta vanhat muistan kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.12.2009 - 20:41

Olisipa silloin penskana jo osannut tuon tavaroiden jemmaamisen. Nyt voisi olla tuntuvammin varakkaampi.