Onkohan napsulaiset antaneet koirillensa suklaakonvehteja...

...meinaan vaan kun minua niin rajusti opettivat ettei saa antaa,
kyllähän minä tiesin sen ettei saa antaa mutta arvelin teidän
mielipiteidänne kuulla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.12.2009 - 02:20

Vanhakin koira oppii uusia temppuja

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.12.2009 - 11:07

eräs nimim. on antanut ainakin naapurin koiralle;
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/26022

meidänkin sika söi ennen hevosen kakat tieltä ja me söimme sen sian jouluna.

www.petsie.fi/forum.php?fid=6751

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 11:11

miumaumikko: vaikkapa googlettamallakin sen toteat että suklaa on koiralle myrkkyä.
Ihan on tämä uusi tieto allekirjoittaneellekin...

Mutta ole rauhassa: ei se koira nyt muutamaan liköörikonvehtiin kuole - meillä veteli mäyräkoira joskus salaa kokonaisen levyn ja jäi henkiin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 11:58

olen antanut noin pippurin kokosia paloja sillon tällöin kun olen itse nauttinut konvehdin.

personal.inet.fi/koti/girade...suklaa.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 12:52

Kyllä tiedän tapauksen... kun koira pääsi omineen syömään suklaat pöydältä...se oli silloin koiran menoa..eli kuolema tuli..että kannattaa pitää suklaat sillätavalla säilössä...että ei koira pääse itekseen niinhin käsiksi..ja söy ne..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 14:54

No niin, silleen sitten kävi meillä tuossa muutamia vuosia takkeppäin kun aattelen.
Jotta olin tullunna kottiin Ruottin matkalta varmaankin ku matkalaukussa oli suklaatia. Oli sitä sinistä kotomaista ja sitä keltaisessa kääreessä olevaa Ruottalaista. Olin evakossa ku kotona rustasivat noitten putien kanssa. Tuuppasin koko laukun kaappiin ku aattelin, jotta on sit valmiina pakattuna kun muutan takas kotia. Vetoketju peijakas ei tainnu olla aivan säppiin asti kiskottuna ku meitin koiruus, noin viisi vuotias herkuttelija narttu, oli yksinäisyyden kipuunsa mennynnä kaapille. Sieltä sitten kiskonut matkalaukun ja avannut sitä vetoeketjua reilummin ja valkannu sieltä ne siniset kotomaiset suklaalevyt, joita taisi olla parikin kappaletta. Tietenkin herkutellut niitten kanssa ja jättänyt vain paperit tällä kertaa syömättä. Niihin keltapaperisiin Ruottalaisiin sortteihin ei oltu kajottu. Eli laadullakin on merkitystä. Koiralle ei tulluunna mittään muuta, ku tarve käyrä pihan perällä usiammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.12.2009 - 15:44

Olen syönyt suklaat omiin suihini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 18:55

Meillä ei ole koiraa mutta tuttavan kultainen noutaja oli omin luvin popsinut konvehtirasiallisen suihinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 19:13

koirille ei saa antaa missään nimessä suklaata. Ainoastaan niiden omia juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2009 - 20:46

ei koiralle saa suklaata syöttää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.12.2009 - 16:08

Ei ole koiraa, eikä suklaata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2010 - 17:35

Ei kyllä konvehteja mutta kaikkea muuta kyllä!